کد خبر 788165
تاریخ انتشار: ۲۷ مهر ۱۳۹۶ - ۱۴:۰۷
داور بازی پرسپولیس- الهلال

جنجال داوری بازی پرسپولیس با الهلال و انتخاب داور عمانی برای این مسابقه همچنان ادامه دارد.

به گزارش مشرق، تیم فوتبال پرسپولیس در حالی در دیدار برگشت مرحله نیمه نهایی لیگ قهرمانان آسیا برابر الهلال به تساوی ۲ به ۲ رسید که گل اول الهلال روی خطای پنالتی به دست آمد. این خطای پنالتی حتی به اذعان کارشناسان داوری عربستان صحیح نبود و خطای مدافع پرسپولیس خارج از محوطه جریمه رخ داده بود.

نوید مظفری هم یکی از کارشناسان داوری ایران بود که تصمیم داور عمانی و انتخاب این داور برای بازی با الهلال را اشتباه دانسته بود.

سایت «یورو اسپورت عربی» در خبری، ضمن بازتاب صحبتهای مظفری، با عنوان «اتهام بزرگ ایرانی‌ها به داور عمانی»، نوشت: «نوید مظفری کارشناس داوری ایران، احمد ابوبکر داور عمانی بازی پرسپولیس و الهلال را به خیانت و تعصب به سود الهلال متهم کرد. مظفری اعلام کرد که تصمیم داور در نیمه اول برای اعلام پنالتی برای الهلال عجیب و غریب بود و آنچه که رخ داد، نشان دهنده خیانت داور و تعصبش به الهلال بوده است.»

منبع: مهر

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 8
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 0
  • ایران IR ۱۵:۰۹ - ۱۳۹۶/۰۷/۲۷
    5 22
    شانس صعود که نداشتین. پس چرا داورها را برای سالهای بعد با ایران بده می کنید
    • IR ۱۵:۲۷ - ۱۳۹۶/۰۷/۲۸
      0 0
      شما زمانی که ایران با عراق باخت و اون داور استرالیایی که خودتون رو کشتید!!
  • محمد IR ۱۸:۳۴ - ۱۳۹۶/۰۷/۲۷
    2 0
    ای بابا خدا که بخشیده کدخدا نمیبخشه!
  • IR ۲۰:۴۱ - ۱۳۹۶/۰۷/۲۷
    2 1
    باید یه فکری کرد. عربستان سازمان ملل رو خریده و حالا هم AFC رو خرید
  • گچ سیتی IR ۱۲:۱۴ - ۱۳۹۶/۰۷/۲۸
    2 1
    خاک برسربی غیرت شما کیسه کشا.که فقط هدفتون اینه که بگین تیم ما باخت. اونم قبل ازفینال آسیا باخت. بدبختای بی لیاقت حداقل توآسیا تیم مارو همه به عنوان بهترین تیم ایران وجز 4تیم برترآسیا میشناسن.این اعتراض رو نکنیم ،سال دیگه هم همین بلاروسرمون میارن داورا. بایداعتراض کنیم شایدیه کم خجالت بکشن بترسن امسال بهتربشن.
    • IR ۱۵:۲۷ - ۱۳۹۶/۰۷/۲۸
      0 0
      من خودم پرسپولیسی هستم اما شما خودتو بزار جای استقلالی ها تیمشون در 90 دقیقه و فقط یه بازی 6 گل از یه تیم عربی خورده و تمام افکارشون بهم خورده انتظار داری دلسوزی تیم رقیب رو هم بکنن! خود منصوریان هم عملآ بعد اون بازی تا دو هفته خانه نشین شد و چنان بهم ریخت که برخلاف حرف های قبلیش کل ترکیب استقلال رو تغییر داد با گرفتن بازیکنان جدید و عامل اخراج خودش هم در نهایت شد...این وضعیت استقلال تا زمانی که یه بار دیگه در آسیا به العین بخورن و یه جوری اون بازی رو جبران کنن یا حداقل مثل پرسپولیس یه مساوی از العین بگیرین و نشون بدن اون مسابقه یه حادثه بوده و اعاده حیثیت کنن ادامه داره....البته با این وضع افول استعدادها در ایران بعیده این باخت ها تکرار نشه کلآ سطح لیگ ایران خیلی پایینه..
  • میثم IR ۱۳:۵۴ - ۱۳۹۶/۰۷/۲۸
    0 0
    بی غیرت شما هستید وقتی استقلال ۶ گل خرد از خوشحالی پر درآورده بودین شما اینقدر بدبختین که گل زدن زیاد به یک تیم افتخارتونه مطمن باشید ما هم از خردن ۴ گل شما خوشحال شدیم وخوشحالی بیشتر اینکه عمر خربین به تنهایی ۵ گل بهتون زد شما اینقدر بچه هستین که یادتون نیست وقتی استقلال با دالیان چین تو آزادی بازی داشت اومدید طرفداری دالیان کردید من برا همتون متاسفم خیلی هم دم از غیرت نزنید غیرت اونه که تو آسیا افتخار آفرینی کنی نه مثل شما که رنگ جام رو ندیدید
  • IR ۱۵:۵۲ - ۱۳۹۶/۰۷/۲۸
    0 0
    واقعا این داورها نهایت پستی و رذلی هستند.من استقلالی هستم اما این داور عمانی با خیالی راحت از عواقب قضاوتش، چقدر راحت یکطرفه قضاوت کرد.این از بی مسئولیتی مسئولین ورزشی ما است که سرشان هم درد نمیکنه. وضعشان خوبه وبخاطر پست ومقامشون هیچ حرکت نمیکنه.

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس