کد خبر 787915
تاریخ انتشار: ۲۶ مهر ۱۳۹۶ - ۱۵:۱۹
پلیس فرانسه

نتایج یک نظرسنجی نشان می‌دهد که تروریسم همچنان یکی از بزرگترین نگرانی‌های بسیاری از شهروندان آلمانی بوده و در اولویت دغدغه‌های آن‌ها قرار دارد.

 به گزارش مشرق به نقل از روزنامه "فرانکفورتر آلگماینه سایتونگ"، بر اساس جدیدترین نظرسنجی که به سفارش مجله "چریسمون" و توسط موسسه امنید انجام شده است ترس و نگرانی شهروندان آلمانی از تروریسم بیشتر از نگرانی درباره دگرگونی آب و هوا است.

بر این اساس، حدود ۲۶ درصد شهروندان آلمانی بیشترین ترس را در این باره دارند که تروریسم با انگیزه مذهبی بتواند جامعه آن ها را نابود کند. این مسئله که گرم شدن کره زمین می تواند تمام سطح این کره خاکی را برای انسان ها غیر قابل سکونت کند تنها برای ۲۰ درصد شهروندان آلمانی بیشترین نگرانی را ایجاد می کند.

موسسه امنید در ماه آگوست از ۱۰۱۰ شهروند آلمانی سوال کرده است که چه سناریوهایی در آینده بیشترین نگرانی را برای شما ایجاد می کند. حدود ۱۹ درصد شهروندان پوپولیسم و ناسیونالیسم و عواقب آن را نگران کننده دانستند. اینکه همه مردم آلمان دچار فقر شوند برای ۱۵ درصد شهروندان آلمانی بیشترین نگرانی را ایجاد می کند. ۱۰ درصد شهروندان نیز در این باره که انسان هایی از فرهنگ بیگانه در آینده در آلمان اکثریت جمعیت را بسازند بیشترین نگرانی را داشتند. ۳ درصد شهروندان نیز درباره دگرگونی دیجیتالی در یک دولت نظارتی  بیشترین نگرانی را داشتند.

منبع: تسنیم

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس