کد خبر 787913
تاریخ انتشار: ۲۶ مهر ۱۳۹۶ - ۱۵:۱۷
علی لاریجانی و محسن هاشمی

رئیس مجلس استفاده از اعتبارات خارجی برای حل مشکل حمل‌ونقل شهری و پسماند را از جمله راه‌های رفع مشکل شهر تهران دانستند.

به گزارش مشرق، محسن هاشمی رئیس شورای اسلامی شهر تهران امروز (چهارشنبه 26 مهرماه) در دیدار با علی لاریجانی رئیس مجلس شورای اسلامی با اشاره به درخواست این شورا برای دیدار با مقامات عالی نظام، گفت: از رئیس‌ مجلس که دیدار با اعضای شورای شهر تهران را اجابت کردند تا اعضای این شورا دغدغه‌های خود را بیان کنند، قدردانی می‌کنم.

در این دیدار رئیس شورای اسلامی شهر تهران و روسای کمیسیون‌های تخصصی این شورا، گزارشی از برنامه‌ها و اولویت‌های و مسائل کاری خود به علی لاریجانی ارائه کردند.

رئیس شورای شهر تهران و روسای کمیسیون‌های تخصصی شورا در این دیدار با اشاره به ضرورت وجود درآمدهای پایدار برای شهرداری از رئیس مجلس درخواست کردند که برای انجام پروژه‌های شهری شرایطی فراهم شود که شهرداری بتواند درآمدهای پایدار کسب کند.

اعضای شورای شهر تهران همچنین در این دیدار از رئیس مجلس درخواست کردند که مجلس در زمینه مقابله با آلودگی‌ هوا و محیط زیست ، رسیدگی‌ به آسیب‌های اجتماعی، نوسازی بافت فرسوده، مشکلات حمل‌ونقل شهری، هویت بخشی به  معماری شهری و رفع کمبود منابع برای تأمین اتوبوس و واگن برای حمل و نقل ریلی حمایت‌های لازم را داشته باشد.

علی لاریجانی رئیس مجلس شورای اسلامی پس از شنیدن اظهارات اعضای شورای شهر اسلامی تهران گفت: مجلس از بعد تقنینی حمایت‌های لازم را انجام می‌دهد تا عملکرد شورا ارتقاء یابد و در این رابطه مساعدت‌های لازم به عمل خواهد آمد.

وی افزود: باید به مشکلات ترافیکی و آلودگی‌های زیست محیطی شهر تهران رسیدگی جدی شود.

نماینده مردم قم در مجلس  با اشاره به ضرورت توجه به موضوع هویت‌بخشی معماری شهری گفت: نوسازی بافت فرسوده باید مد نظر باشد و همچنین از تمامی ظرفیت‌ها استفاده شود که به آسیب‌های اجتماعی شهر تهران رسیدگی شود.

رئیس مجلس  استفاده از اعتبارات خارجی برای حل مشکل حمل‌ونقل شهری و پسماند را از جمله راه‌های رفع مشکل شهر تهران دانستند.

منبع: خانه ملت

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 2
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 0
  • IR ۱۵:۳۸ - ۱۳۹۶/۰۷/۲۶
    0 0
    جلوی تردد خودروهای شخصی تک سرنشین و ورور خودروهای دیگر از شهرستانها جهت کارهای کاذب چون مسافرکشی گرفته شود ،مشکل ترافیک تهران اصلاح و تا حدود زیادی کاسته میشود . مشکل ترافیک که حل شد ، آلودگی بسیار کم میشود و آلودگی که کم شود بیماری ها و ناهنجاریهای جسمی و روحی درست می شودکه این هم باعث آرامش و صمیمیت افراد می گردد. به خدا قسم که تنها و تنها با نظارت بر تردد های خودروهای شخصی ( البته نه با فروش طرحهای ترافیکی ) ، خیلی از مشکلات جامعه تهرانی حل میشود...
  • IR ۰۰:۳۲ - ۱۳۹۶/۰۷/۲۹
    0 0
    بنزین ها سالم باشه ماشین ها استاندارد بشه پول نفت خرج رفاه مردم بشه همه چی درست می شه

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس