کد خبر 787856
تاریخ انتشار: ۲۶ مهر ۱۳۹۶ - ۱۳:۴۹
اقلیم کردستان

پارلمان کردستان قرار است امروز چهارشنبه برای بررسی برگزاری یا به تعویق انداختن انتخابات ریاستی و پارلمانی تشکیل جلسه دهد و جماعت اسلامی و اتحادیه میهنی کردستان در این جلسه شرکت خواهند کرد.

 به گزارش مشرق به نقل از «الغد پرس»، «سرکوت سرحد» نماینده حزب اتحادیه میهنی کردستان در پارلمان اقلیم کردستان اعلام کرد که پارلمان اقلیم قرار است امروز چهارشنبه بعد از ظهر برای بررسی موضوع برگزاری انتخابات ریاستی و پارلمانی یا به تعویق انداختن آن تشکیل جلسه دهد.

سرحد به الغد پرس گفته که در جلسه امروز مسأله به تعویق انداختن برگزاری انتخابات ریاستی و پارلمانی در اقلیم کردستان به زمان مشخصی مورد بررسی قرار خواهد گرفت. او تأکید کرد که  همه اعضای ائتلاف اتحادیه میهنی کردستان در این جلسه حضور خواهند داشت.

از سوی دیگر «هورمان حمه شریف» یکی از نمایندگان جماعت اسلامی کردستان نیز اعلام کرد که همه نمایندگان این حزب نیز در جلسه روز چهارشنبه پارلمان اقلیم کردستان عراق حضور خواهند داشت. جماعت اسلامی کردستان و جنبش گوران دو حزبی بودند که با برگزاری همه پرسی جدایی اقلیم کردستان از عراق مخالفت کرده بودند و جلسه پیشین پارلمان کردستان برای بررسی همه پرسی جدایی اقلیم را تحریم کرده بودند.

پیشتر «یوسف محمد» رئیس پارلمان اقلیم کردستان از مسعود بارزانی رئیس اقلیم کردستان که دوره ریاستش به پایان رسیده است خواست تا از مقام خود کناره گیری کند و تأکید کرد که این اقدام او می تواند خدمت بزرگی به اقلیم کردستان باشد.

منبع: مهر

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس