کد خبر 787272
تاریخ انتشار: ۲۵ مهر ۱۳۹۶ - ۱۲:۱۳
سردار رحیمی

رئیس پلیس پایتخت از اجرای عملیات رعد۳ در ۲۴ ساعت گذشته با استفاده از پتانسیل نیروهای جمعی شامل کلانتری‌ها و سرکلانتری‌ها خبر داد و گفت: در این عملیات ۳۸۴ خرده‌فروش مواد مخدر، سارق و مالخر دستگیر شدند.

به گزارش مشرق، سردار حسین رحیمی رئیس پلیس پایتخت به اجرای طرح رعد3 در سطح شهر تهران اشاره و اظهار داشت: با تلاش مأموران کلانتری‌های تهران بزرگ و در راستای برخورد با ناهنجاری‌های اجتماعی و ارتقای سطح امنیت و عمومی پلیس پیشگیری فاتب، مأموران کلانتری‌ها و سرکلانتری‌ها در 24 ساعت گذشته با هماهنگی مقام قضایی نسبت با اجرای 155 حکم ورود به منزل و مخفیگاه مجرمان اقدام نمودند.

عالی‌ترین مقام انتظامی پایتخت تأکید کرد: در همین راستا 157 خرده‌فروش مواد مخدر دستگیر و از آنها 21 کیلوگرم انواع مواد مخدر کشف و ضبط شد.

وی گفت: 277 نفر سارق و مالخر نیز دستگیر شدند و 86 دستگاه خودروی سرقتی، 49 دستگاه موتورسیکلت، 41 دستگاه انواع دوچرخه و 391 دستگاه انواع گوشی همراه کشف و ضبط شد.

این مقام ارشد پلیس پایتخت در خصوص کشف انواع کالای قاچاق گفت: 8925 قلم انواع کالای قاچاق شامل دارو به ارزش 500 میلیون تومان، پوشاک خارجی به ارزش 120 میلیون تومان و پارچه قاچاق به ارزش 50 میلیون تومان به‌دست آمد.

سردار رحیمی به کشف قابل‌توجه انواع سلاح سرد شامل شمشیر، قمه و چاقوی ضامن‌دار اشاره و خاطرنشان کرد: ارزش ریالی اقلام کشف‌شده 120 میلیارد ریال است.

منبع: فارس

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس