علی عسکری و سوریه

در جریان سفررئیس رسانه ملی به بیروت یادداشت تفاهم فرهنگی و رسانه ای میان حزب الله لبنان و سازمان صداوسیمای جمهوری اسلامی ایران امضاء شد.

به گزارش مشرق - این یادداشت تفاهم در محل تلویزیون المنار به امضاء حجت الاسلام سیدهاشم صفی‌الدین معاون اجرایی حزب الله و علی عسکری رئیس سازمان صداوسیما رسید. براساس این تفاهم نامه، همکاری‌های فرهنگی و رسانه‌ای میان حزب الله لبنان و سازمان صداوسیمای جمهوری اسلامی ایران گسترش می‌یابد و دو طرف از ظرفیت‌های مختلف خود برای تقویت جبهه رسانه‌ای محور مقاومت استفاده می‌کنند.

 رئیس سازمان صداوسیما پیش از امضاء این یادداشت تفاهم از بخش‌های مختلف شبکه تلویزیونی المنار بازدید کرد و از نزدیک با فعالیت‌های این شبکه آشنا شد.

 ابراهیم فرحات مدیر شبکه المنار در این بازدید با اشاره به مسئولیت سنگین رسانه‌های جبهه مقاومت گفت: هم اکنون که جبهه مقاومت در میدان و عرصه نبرد پیروز شده است باید دقیق و درست این موفقیت در رسانه‌های ما منعکس شود و حتی بالاتر از آن باید خود رسانه‌های مقاومت موفقیتی بالاتر را در این زمینه رقم بزنند و جلوتر از این بروند.

 وی افزود: امام خمینی (ره) این بذر را کاشت و علمدار و پرچمدار کنونی جبهه مقاومت مقام معظم رهبری امام خامنه‌ای است و در این راه ما خادم و سرباز هستیم.

علی عسکری نیز در این بازدید ضمن قدردانی از تلاش‌های حزب الله در عرصه رسانه‌ای تصریح کرد: قطعا این تلاش‌ها در پیشگاه خداوند متعال ماجور خواهد بود و به لطف خداوند خیلی از معادلات بین المللی را برهم زده است.

 رئیس رسانه ملی افزود: جبهه مقاومت باید در عرصه رسانه‌ای متفکر، هوشمند و خلاق شرکت کند و بداند که حرکت موثرش تاثیرات عمیق بین المللی دارد.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس