ناطق

مربی سابق تیم بوکس پیوند ساپکو گفت: برخی‌ها نان و نمک وزارت ورزش و جوانان و فدراسیون بوکس را خورند و حالا که در این مجموعه نیستند برای این رشته حاشیه درست کنند.

به گزارش مشرق، عیسی‌ گل‌محمدی مربی سابق تیم بوکس پیوند ساپکو درمورد حواشی که اخیرا درمورد بحث استعفای ناطق نوری مطرح شده است، گفت: ناطق نوری صلاح دید و از بوکس ایران کنار رفت، او با توجه به اینکه پا به سن گذاشته بود تصمیم گرفت پس از 28 سال استعفا دهد و مسئولان وزارت ورزش و جوانان نیز با استعفای او موافقت کردند و در واقع اصلا بحث برکناری در کار نبود. در واقع کسی جرات نمی‌کرد که او را برکنار کند او خودش استعفا داد. متاسفانه آنهایی که نان فدراسیون را خوردند و در سفرها کنار تیم ملی بودند آمدند و این حواشی را به راه انداختند.

وی در ادامه صحبت‌های خود، خاطرنشان کرد: آنهایی که این حواشی را بوجود آوردند، باید بدانند کوچکتر از آن هستند که بخواهند برای فدراسیون در این شرایط حساس حاشیه درست کنند، آنها نان و نمک وزارت ورزش و جوانان و فدراسیون بوکس را می‌خورند و حالا که در این مجموعه نیستند برای این رشته حاشیه درست کنند. به نظرم مسئولان وزارت ورزش و جوانان باید با کارمندان خود که علیه ورزش حاشیه‌سازی می‌کنند، برخورد کند.

مربی سابق تیم بوکس پیوند ساپکو در ادامه انتقادهای خود، عنوان کرد: گویا آقایان یادشان رفته که چطور در این چند سال اخیر با ضعیف‌ترین نتایج بوکس ایران را نابود کردند، آنها از وزارت ورزش آمدند و هیچ شناختی از کوچکترین مسایل فنی بوکس نداشتند و با مدیریت اشتباه خود این رشته را نابود کردند.

گل‌محمدی در واکنش به صحبت کارشناسانی که مدعی هستند باید یک نفر از این رشته به عنوان رئیس فدراسیون انتخاب شود، گفت‌: برخی دوستان می‌گویند باید یک نفر از این رشته هدایت فدراسیون را برعهده بگیرد ما هم با این موضوع موافق هستیم اما آیا کسی را داریم که هیات‌ها به آن اعتماد کنند؟ من اگر بخواهم افشاگری کنم، خیلی‌ها برای همیشه باید از بوکس بروند. در این چند سال اخیر ما بارها با مدیریت غلط آقایان دوپینگی داشتیم. آن هم در مسابقات و رویدادهای بسیار مهم این ثمره مدیریتی است که برخی‌ها می‌گویند باید به آنها رای بدهیم.

وی در ادامه صحبت‌های خود، گفت: آقایان کنار ناطق نوری بودند و با تصمیمات اشتباه کشتی فدراسیون را به گل نشاندند و حالا هم می‌خواهند این فدراسیون را تصاحب کنند. آنها ناطق نوری را بدبخت کردند و حالا آمده‌اند برای اینکه خودشان به افراد مورد اعتمادشان رئیس فدراسیون شود، تعریف و تمجید می‌کنند. سوال من از همه اعضای خانواده بوکس این است آیا با رزومه‌ای که این آقایان دارند و نتایجی که بوکس در چند سال اخیر کسب کرده، کسی حاضر می‌شود دوباره به این نفرات رای دهد؟ برخی‌ها آدم‌ها مهمان‌های جوجه‌ کبابی شده‌اند، ناهار را با یک کاندید می‌خورند و شام را با یک کاندید دیگر و این رفتارها ناپسند است.

گل‌محمدی در پایان صحبت‌های خود، عنوان کرد: آنهایی که می‌گویند داوری چون جزء خانواده فدراسیون بوکس نیست و نمی‌تواند رئیس این فدراسیون شود، باید بداند کفاشیان دوومیدانی کار بود و سال‌ها رئیس فدراسیون فوتبال بود. داورزنی و یزدانی خرم سال‌ها در والیبال بودند اما والیبالیست نبودند و مدیریت کردند. حالا نیز داوری با توجه به روزمه‌ای که در فدراسیون دوومیدانی دارد، قطعا می‌تواند گزینه خوبی برای ریاست فدراسیون بوکس باشد. دوومیدانی برای اولین بار دوران مدیریت داوری یک مدال نقره در المپیک کسب کرد و حتی در بانوان هم اولین مدال المپیک آسیایی را کسب کرد. من از دوستان خواهشم می‌کنم در جامعه بوکس تفرقه‌افکنی نکنند تا خانواده بوکس به راحتی بتواند تصمیم بگیرد.

منبع: فارس

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس