کد خبر 786920
تاریخ انتشار: ۲۴ مهر ۱۳۹۶ - ۱۶:۲۵
فریدون حسنوند

رییس کمیسیون انرژی مجلس، گفت:سپاه پاسداران انقلاب با تکیه بر توان و روحیه مردمی و انقلابی خود، مسیر توسعه و آبادانی ایران اسلامی را بیش از گذشته تسهیل کرده است.

به گزارش مشرق، فریدون حسنوند سپاه پاسداران انقلاب اسلامی را عامل وحدت و عزت کشور دانست و گفت:  نقش تاریخی سپاه پاسداران انقلاب اسلامی در ایجاد اقتدار ملی و عزت بین المللی امروز به روشنی قابل اثبات و نمایان است و این نقش تاریخی در تمامی عرصه ها موجب تعالی گفتمان انقلاب با تکیه بر رهنمودهای مقام معظم رهبری و گفتمان اهل بیت(ع) است.

رییس کمیسیون انرژی مجلس شورای اسلامی، با اشاره به نقش تاریخی سپاه پاسداران انقلاب اسلامی ایران در هشت سال دفاع مقدس و دفاع از مرزهای، افزود: سپاه پاسداران انقلاب اسلامی مدافع مقتدر کشور در برابر حمله های دشمن به مرزهای معنوی و جغرافیایی کشور است و همواره خطرهای احتمالی را با تمام توان پاسخ می دهد.

سپاه پاسداران انقلاب اسلامی سد راهی مستحکم در برابر ترور و خشونت  است

وی ادامه داد: اگر اقتدار امروز سپاه پاسداران انقلاب اسلامی نبود، داعش و گروه های تروریستی منطقه را تحت سلطه و نفوذ خود داشته و بر کشورهای مسلمان خاورمیانه حکم رانی می کردند.

حسنوند با اشاره به نقش جبهه مقاومت و رزمندگان مدافع حرم در شکست داعش و دیگر گروه های تروریستی، یادآور شد: سپاه پاسداران انقلاب اسلامی سد راهی مستحکم در برابر ترور و خشونت و افزایش توان و نفوذ آن ها است و تلاش برای کاهش اقتدار سپاه پاسداران انقلاب اسلامی تنها به دلیل عدم توجه به نیازهای منطقه و درک بین المللی از وقایع منطقه و دست یابی به اهداف غیر انسانی دشمنان است.

سیاست های دولت آمریکا عامل تنش و بحران های بین المللی است

وی با اشاره به نقش سپاه پاسداران انقلاب اسلامی در رفع محرومیت و سازندگی کشور، افزود: امروز سپاه پاسداران انقلاب با تکیه بر توان و روحیه مردمی و انقلابی خود، مسیر توسعه و آبادانی ایران اسلامی را بیش از گذشته تسهیل و خدمات شایسته و ماندگاری را در این عرصه به شهروندان ارائه و نام خود را در کشور ثبت و ماندگار کرده است.

 نماینده مردم اندیمشک در مجلس شورای اسلامی سخنان رئیس جمهور آمریکا، سیاست های دولت آمریکا را عامل تنش و بحران های بین المللی دانست و ادامه داد: اقدامات دولت آمریکا در عرصه بین المللی یکی از مهم ترین علت های شکل گیری گروه های تکفیری و تروریستی در جهان و بحران های اخیر در عرصه بین المللی است و سخنان اخیر رئیس جمهور آمریکا تلاشی شکست خورده برای عدم بیان واقعیت و دست یابی به اهداف مستکبرانه و سلطه طلبانه خود است.

عدم استفاده از نام خلیج فارس، تنها ریشه در تلاش آمریکا به جهت کسب منافع نامشروع در منطقه دارد

حسنوند با بیان این که در هر جا که ترور و خشونت در جهان ریشه دوانده، اثر و نقشی از اجرای سیاست های برون مرزی آمریکا وجود دارد، اظهار داشت: دولت آمریکا اگر به دنبال صلح و تامین امنیت کشورهای مختلف جهان است ابتدا سیاست های غلط خود را در عرصه های بین المللی اصلاح و از ایجاد بحران های جدید بین المللی که ریشه در این نگاه خصمانه و غلط وغیر واقعی دارد، جلوگیری کند.

وی با بیان این که رئیس جمهور آمریکا به واقعیت های تاریخی بی توجه است، افزود: نام خلیج فارس در همه اسناد تاریخی موجود است و عدم استفاده از این نام، تنها ریشه در تلاش آمریکا به جهت کسب منافع نامشروع در منطقه و اشاره به یک ضعف تاریخی در عدم توجه به حقوق ملت ایران و اعتراف به دروغ پردازی آن ها داشته که این مسیر به صورت مستمر ادامه دارد که این مسیر با در پیش گرفتن سیاست های مغرضانه در قبال ایران اسلامی به صورت مستمر و در طول سال های اخیر به تکرار صورت گرفته است.

رئیس کمیسیون انرژی مجلس شورای اسلامی با اشاره به اینکه مردم ایران اسلامی در هشت سال دفاع مقدس همواره پشتیبان ایران اسلامی بودند و در این عرصه از هیچ تلاشی دریغ نکردند، تصریح کرد: امروز نیز این مردم با روحیه ولایی خود و اقتدار قوای نظامی ایران اسلامی اجازه قدرت نمایی به هیچ کس را نمی دهند و هر گونه فتنه انگیزی دشمن را با اقتدار و تمام توان پاسخ و از هیچ تهدیدی نمی ترسند.

منبع: خانه ملت

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس