کد خبر 786753
تاریخ انتشار: ۲۴ مهر ۱۳۹۶ - ۱۱:۰۰
سردار اشتری

فرمانده نیروی انتظامی به سخنان اخیر رئیس‌جمهور آمریکا پرداخت و گفت: صحبت‌های اخیر رئیس‌جمهور آمریکا علیه پاسداران ناشی از کم‌عقلی و ناآشنایی وی به جهان است.

به گزارش مشرق، سردار حسین اشتری فرمانده نیروی انتظامی در آیین افتتاح شانزدهمین نمایشگاه بین‌المللی لوازم و تجهیزات پلیسی، امنیتی و ایمنی (ایپاس 2017) به امنیت ایران اشاره و اظهار داشت: امروز جمهوری اسلامی ایران با توجه به اینکه در منطقه‌ای متلاطم قرار گرف5ته و کشورهای همسایه به دلیل زورگویی مستکبران و توطئه‌های آنها خدشه‌ای بر آنها وارد شده و ناامنی دارند و همچنین به واسطه گروه‌هایی که به اسم اسلام و مخالف اسلام و مسلمان امنیت را سلب می‌کنند به لطف الهی در موقعیتی ممتاز قرار گرفته است.

وی گفت: ایران امنیتی با ثبات دارد و جمهوری اسلامی ایران به برکت خون شهدا، هدایت مقام معظم رهبری و انسجام مردم شهیدپرور و هوشیاری دستگاه‌های نظامی و انتظامی به‌خصوص سپاه پاسداران عزیز در امنیت کامل است.

عالی‌ترین مقام انتظامی کشور به هجمه یاوه گویان و به‌خصوص رئیس‌جمهور آمریکا در خصوص سپاه اشاره و تصریح کرد: رئیس‌جمهور آمریکا حرف‌هایی زده که ناشی از کم‌عقلی و ناآشنایی وی با جهان است و صحبت‌هایی علیه سپاه کرده است؛ اما باید بدانند این انسجام و قوتی که در نیروهای مسلح و همچنین هوشیاری مردم وجود داشته است باعث امنیت شده است.

سردار اشتری تأکید کرد: امروز امنیت ایران نه تنها برای کشور خودمان است بلکه توانسته امنیت را به کشورهای دیگر که ناامنی دارند، ببرد.

وی افزود: بنا بر درخواست دولت قانونی سوریه و مردم سوریه، اقدامات مستشاری نیروهای مسلح ایران در سوریه شروع شد و با همت ارتش سوریه امنیت در این کشور برقرار شد، درست مثل کشور عراق و این نشان‌دهنده آن است که جمهوری اسلامی ایران منشأ امنیت و خیر و برکت برای کشورهای همجوار است.

منبع: فارس

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس