کد خبر 786617
تاریخ انتشار: ۲۴ مهر ۱۳۹۶ - ۰۳:۰۰
«پارسا» کوچولو

با گذشت 100روز از ناپدید شدن پسربچه 8ساله‌ای به‌ نام پارسا در مسیر شمال – تهران،والدینش همچنان چشم انتظار یافتن فرزندشان هستند.آنها برای یافتن اثری از پسرکوچولویشان، 500میلیون مژدگانی تعیین کرده‌اند.

به گزارش مشرق، یازدهم تیر امسال خانواده‌ای پس ازسفر پنج‌روزه از شمال کشورراهی تهران شده بودند که حوالی عصر برای استراحت در منطقه «وانا»، نزدیکی خروجی تونلی به همین نام و در محلی که به «نقش شاه» معروف است در کنار رودخانه خروشان هراز توقف کردند، اما پس از دقایقی متوجه ناپدید شدن «پارسا»ی هشت‌ساله شدند. همزمان با شروع جست‌و‌جوها، امدادگران هلال‌احمر و نیروهای پلیس هم وارد ماجرا شدند.گروه اعزامی با جست‌و‌جو در منطقه و رودخانه هراز پس از سه روز گزارشی درباره احتمال سقوط پارسا در رودخانه هراز تنظیم کردند و به خانواده پسرکوچولو اطمینان دادند که پسرشان در رودخانه سقوط کرده است؛ فرضیه‌ای که خانواده پارسا آن را هنوز باور ندارد و معتقدند احتمال ربوده شدن فرزند‌شان وجود دارد.

حالا با گذشت 100 روز از آن واقعه، اثری از پارسا به‌دست نیامده و سرنوشت پسربچه تهرانی همچنان نامعلوم است.پدر پارسا که صدای خش افتاده‌اش از درد انتظار حکایت دارد اظهارداشت: هر هفته برای پیدا کردن اثری از پارسا به منطقه می‌رفتم و نقاط زیادی از رودخانه را با ابزاری چنگک مانند به طول ۵ متر می‌گشتم. حتی در این زمینه از افراد بومی که با منطقه آشنا بودند هم کمک گرفتم. از لانه حیوانات وحشی گرفته تا استخرهای پرورش ماهی و کارخانه‌های اطراف رودخانه همه را گشتم اما دریغ از یافتن اثری هرچند کوچک از پارسا. ۳۱ خرداد تولد ۸ سالگی پارسا بود و متأسفانه چند روز بعد از تولدش این اتفاق افتاد. برایش دوچرخه‌ای خریده بودم اما متأسفانه هنوز به آن رکاب نزده است و دست‌نخورده گوشه حیاط افتاده است.

فاصله کم بین انتظار و ناامیدی، اما پدر جوان پارسا را هنوز از پا نینداخته است و برای یافتن پسرش همه تلاشش را می‌کند و از گرو گذاشتن مادیات زندگی‌اش هم ترسی ندارد؛ محسن قندی از تعیین مژدگانی برای یافتن پارسا خبر داده و گفت: به توصیه افراد با تجربه در اینگونه حوادث و برای پیدا کردن پسرم ۵۰۰ میلیون تومان مژدگانی برای کسی که پسرم را پیدا کند یا اطلاع دقیقی دراین باره بدهد در نظر گرفتیم. هر جا هم که توانستیم عکس و شماره تلفن خودم و منزلمان را پخش کردیم تا اگر کسی او را پیدا کرد یا ردی یافت با ما تماس بگیرد.ازسوی دیگر جمشید نیکزاد -رئیس جمعیت هلال احمر آمل -نیزبه «مهر»گفت: پس از مفقود شدن و اعلام غرق شدن پارسا در رودخانه هراز، همکاران جمعیت هلال احمر به مدت 20 روز در رودخانه به جست‌و‌جو پرداختند اما نشانی از وی به دست نیامد. او با اشاره به اینکه تاکنون جسد این پسربچه پیدا نشده است اظهار داشت: همچنان پیگیر این مسأله هستیم.

منبع: روزنامه ایران

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 16
  • در انتظار بررسی: 4
  • غیر قابل انتشار: 0
  • IR ۰۳:۱۸ - ۱۳۹۶/۰۷/۲۴
    8 3
    جسد اگر در آب باشد بعد چند روز بادکرده و دفرمه روی سطح آب می آد این اتفاق برای یکی از دوستانم افتاد و جسدش 50 کیلومتر دورتر روی سطح آب پیدا شد اگر 100 روز گشتن قطعا داخل آب نیفتاده اگر حیوان وحشی زده باشد قطعا حیوان پارچه نمی خورد! اثراتی حداقل در فضولات پیدا می شد حالا هم که جایزه خوبی گذاشتین کسی جلو نیومده یعنی نیت اخاذی و امثالهم وجود نداره جای شما بودم می گشتم دنبال کسی که قدیم یا جدید ، مستقیم یا غیرمستقیم باهام مشکل داشته .
    • IR ۱۰:۵۲ - ۱۳۹۶/۰۷/۲۴
      0 0
      بنظر میاد نباید روی دزدیده شدن تمرکز کنن دلایل زیادی میتونه عدم دزدیرو بذهن بیاره . احتمال هم داره توسط حیوانات درنده شکار شده باشه .چون قبلن هم یادمه ینفر رو خرس با خودش برده بود و کشته بود
    • P IR ۱۱:۰۷ - ۱۳۹۶/۰۷/۲۴
      1 0
      این بچه در ایران معروف شد تقریبا" همه میشناسنش ..درصورت ربودن بالاخره از خونه بیرون میآرنش چرا کسی ندیده ..؟؟احتمال قتلودفنش هم هست ...انشالله هرکی باسرنوشت این بچه بازی کرده رسوااابشه..
    • IR ۱۴:۲۳ - ۱۳۹۶/۰۷/۲۴
      1 0
      دلیل شما چیه ؟ کسی که قصدش انتقام باشه ، توی تهران با دسترسی ها و همدستان و امکاناتش راحت تر نبود ؟ مثلا اگر خانواده توقف نکرده بودند چه می شد ؟
  • محمود IR ۰۵:۳۸ - ۱۳۹۶/۰۷/۲۴
    31 0
    انشاالله که زودتری خبری خوش بهشون برسه و سالم پیدا بشه. یاالله
  • IR ۰۷:۱۰ - ۱۳۹۶/۰۷/۲۴
    20 0
    پروردگارا به حق محمد و آل محمد علیهم السلام
  • IR ۰۷:۱۶ - ۱۳۹۶/۰۷/۲۴
    15 0
    شمارا بخدا هر کس م یتواند کمک بکند تا این طفل معصوم پیدا شود
  • مادر IR ۰۸:۱۳ - ۱۳۹۶/۰۷/۲۴
    16 0
    هیچ دردی بدتر از انتظار نیست ...انشا اله هر چه زودتر از چشم انتظاری در بیان
  • IR ۰۸:۱۵ - ۱۳۹۶/۰۷/۲۴
    14 0
    خدایا خودت رحم کن!
  • یک پدر IR ۰۸:۴۳ - ۱۳۹۶/۰۷/۲۴
    19 0
    امیدوارم پارسا کوچولو پیدا شود وآرامش و شادی به خانواده محترم قندی بازگردد. انشاءالله
  • IR ۰۸:۴۶ - ۱۳۹۶/۰۷/۲۴
    17 0
    خدایا به این پدر رحم کن
  • akbar AE ۰۹:۰۴ - ۱۳۹۶/۰۷/۲۴
    4 0
    چشم انتظاری بد دردی هستش پسر عموی بنده الان نزدیک به شش سال هستش گم شده با اون موقع ۱۸ ساله بودند تاحالا هیچ اثر و نشانی ازش بدست نیومده البته وجود چند جریان و اختلاف و درگیری در این موضوع دخیل بودند.
  • رها IR ۰۹:۳۴ - ۱۳۹۶/۰۷/۲۴
    12 0
    من گزینه اول رو محتمل میدانم ،حرام زاده زیاد است . خدایا به حق شهیدان این ماه عزیزت فرزند نازنین این خانواده را هچه زودتر صحیح وسالم به آغوششان برسان.
  • IR ۱۰:۴۷ - ۱۳۹۶/۰۷/۲۴
    1 0
    پدر مادرش چی میکشن، یحتمل بچه دزدیده شده و بلایی سرش اووردن، خدا صبر بده
  • IR ۱۹:۴۳ - ۱۳۹۶/۰۷/۲۴
    2 0
    هموطنان از ته دل دعا کنیم این بچه سالم پیدا بشه...و
  • فرشته IR ۱۰:۰۹ - ۱۳۹۹/۰۸/۱۶
    0 0
    لطفا براشون دعا کنین تا بتونن پارسا کوچلو رو پیدا کنن

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس