رقومی بسیج

عبدالامیر سبیعی گفت: در مجموعه «قصه‌های باباحاجی»، مضامین فرهنگی-اخلاقی را با استفاده از شخصیت‌های بومی برای نوجوانان روایت می‌کنیم.

به گزارش مشرق -  عبدالامیر سبیعی، فیلمساز و انیماتور یزدی جشنواره عمار در سخنانی درباره مجموعه انیمیشن جدید خود گفت: از سال 92 تهیه و تولید کاری با عنوان اولیه «مهمون ناخونده» را در دستور کار خود قرار دادیم که شخصیت‌های آن، برگرفته از چهره‌های بومی است و برای مخاطبان رده سنی نوجوان ساخته می‌شود.

وی در همین باره توضیح داد: این مجموعه انیمیشن، داستان یک پدربزرگ به همراه سه نوه او را نشان می‌دهد که با ورود مهمان ناخونده‌ای، ماجراهایی برای آنها اتفاق می‌افتد.

این فیلمساز توضیح داد: برای ساخت این مجموعه انیمیشن، داستان‌های مختلفی بر اساس مضامین فرهنگی- اخلاقی نوشته‌ایم و تا امروز چهار قسمت هم در مرحله ساخت قرار گرفته است.

سبیعی با بیان اینکه در حال حاضر، عنوان این مجموعه انیمیشن به «قصه‌های باباحاجی» تغییر پیدا کرده است، خاطرنشان کرد: اگر بتوانیم اعتبارات لازم را برای ساخت قسمت‌های بیشتر جذب کنیم تا 52 قسمت هم می‌توانیم کار را تولید کنیم.

وی تصریح کرد: تهیه کننده این مجموعه انیمیشن، مرکز هنرهای رقومی بسیج است و احتمالا این مجموعه علاوه بر شبکه استانی یزد، از شبکه‌های سراسری هم پخش می‌شود.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس