کد خبر 786214
تاریخ انتشار: ۲۳ مهر ۱۳۹۶ - ۱۰:۰۱
رهبر کره شمالی و ترامپ کیم جونگ اون و ترامپ

ترامپ که در هفته‌ها و روزهای گذشته پشت‌سر هم کره‌شمالی را تهدید می‌کرد و دیگر اعضای دولتش را برای آغاز گفتگو با پیونگ‌یانگ مورد انتقاد قرار می داد اکنون از آمادگی خود برای گفتگو با کره‌شمالی می‌گوید.

 به گزارش مشرق، رئیس‌جمهور آمریکا در عقب‌نشینی آشکار نسبت به اظهارات اخیر خود اعلام کرد که آمادگی دارد با کره‌شمالی وارد گفتگو شود.

بنا به گزارش لس‌آنجلس تایمز دونالد ترامپ رئیس‌جمهور آمریکا روز شنبه در جمه خبرنگاران در پاسخ به تهدیدهای اخیر کره‌شمالی گفته که آمریکا آمادگی کامل برای رویارویی با هر اتفاقی را دارد اما در عین حال تأکید کرده آمادگی دارد تا درباره مسئله برنامه هسته‌ای پیونگ‌یانگ با این کشور گفتگو کند.

لس‌آنجلس‌ تایمز یادآوری می‌کند که دونالد ترامپ که اخیرا به رکس تیلرسون وزیر خارجه خود طعنه می‌زند که با تلاش برای گفتگو با کره‌شمالی وقت خود را تلف می‌کند حالا از آمادگی برای گفتگو با پیونگ‌یانگ می‌گوید.

رئیس‌جمهور آمریکا در هفته‌های گذشته و همزمان با افزایش تنش بین واشنگتن و پیونگ‌یانگ در واکنش به خبرهایی مبنی بر تلاش وزیر خارجه و وزیر دفاع آمریکا برای آغاز گفتگو با کره‌شمالی با تحقیر نوشت: رکس تیلرسون وقت خود را تلف می‌کند بیش ۲۵ سال است که با کره‌شمالی گفتگو می‌کنیم و میلیاردها دلار خرج کرده‌ایم اما هیچ چیزی به دست نیاورده‌ایم، مسئله کره‌شمالی تنها یک راه‌حل دارد!.

پس از تحریمهای یک‌جانبه آمریکا و تحریمهای شورای امنیت سازمان ملل علیه کره‌شمالی و رزمایشهای تحریک‌آمیز آمریکا و کره‌شمالی و کره‌جنوبی در مرزهای کره‌شمالی و تهدیدهای دونالد ترامپ مبنی بر نابودی کامل کره‌شمالی، پیونگ‌یانگ بارها تهدیدکرده که با موشکهای قاره‌پیما خود قلمرو آمریکا و به‌ویژه جزیره گوام را هدف قرار خواهد داد.

دونالد ترامپ اما تأکید کرد: باورم کنید اگر مسئله با گفتگو حل نشود، ما کاملا آمادگی داریم، بیش از هر زمانی آمادگی داریم.

در حال تکمیل...

منبع: میزان

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 2
  • در انتظار بررسی: 1
  • غیر قابل انتشار: 0
  • IR ۱۰:۰۳ - ۱۳۹۶/۰۷/۲۳
    3 0
    میبینید بمب اتم چه میکنه؟؟؟ همون زمان که فرصتشو داشتیم تو سال 2003-2005 باید میساختیمش.ما که پی شو به تنمون مالیدیم ما که کلی تحریم رو به جون خریدیم و هیچ بمبی هم نساختیم؟؟؟واقعا برامون دو سر باخت بود. موثر ترین بازدارنده همین بمب اتمه.انشالله که ساخته باشیم.
  • کارشناس سیاسی IR ۱۰:۰۸ - ۱۳۹۶/۰۷/۲۳
    1 2
    نیکی هیلی نماینده دایم آمریکا در سازمان ملل تنها کسی است که ترامپ را به لبه پرتگاه هدایت میکند تصمیمات خطرناک این زن احمق که الهام گرفته از صهیونیستها است باعث خواهد شد ترامپ در مجامع بین المللی منزوی گردد.

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس