حسین شریعتمداری

مدیر مسئول روزنامه کیهان گفت:همانگونه که پیش بینی می‌شد ترامپ علی‌رغم چند ماه رجز خوانی علیه برجام، حاضر نشد از این سند که دستاورد بزرگی برای آمریکا است، دست بردارد.

به گزارش مشرق، حسین شریعتمداری مدیر مسئول روزنامه کیهان  درباره اظهارات اخیر دونالد ترامپ رئیس جمهور آمریکا تصریح کرد: همانگونه که پیش بینی می‌شد ترامپ علی‌رغم چند ماه رجز خوانی علیه برجام، حاضر نشد از این سند که دستاورد بزرگی برای آمریکاست، دست بردارد.

وی افزود: ترامپ می‌داند برجام مجموعه‌ای از ده‌ها امتیاز نقد است که آمریکا از ایران گرفته و یک مشت وعده نسیه که در مقابل داده است بنابراین به وضوح قابل پیش بینی بود که هرگز از آن دست نمی‌کشد. سخنان دیشب ترامپ نیز نشان داد که خواستار امتیازات بیشتر است و نه لغو برجام.

مدیر مسئول کیهان با اشاره به ارجاع تصمیم درباره برجام به کنگره آمریکا گفت: ترامپ برای کنگره نیز دستور العمل ویژه‌ای صادر کرده که مانند گذشته از هماهنگی قبلی حکایت می‌کند و شامل دو محور اصلی است؛ نخست افزودن محدودیت‌های تسلیحاتی و مخصوصا در صنایع موشکی به برجام و دوم نامحدود کردن زمان پایان محدودیت‌های برجام و تبدیل آن به یک سند دائمی و مادام العمر.

شریعتمداری درباره این دو دستورالعمل اظهار داشت: آمریکا با دستورالعمل اول در پی آن است که با گنجانیدن محدودیت صنایع موشکی در برجام، این محرومیت را به یک سند بین المللی که قطعنامه 2231 تضمین آن است، تبدیل کند و در خصوص نا محدود کردن زمان خروج ایران از محدودیت‌های برجام، فقط باید پرسید اگر آمریکا آنگونه که حامیان برجام ادعا می‌کنند، برجام را به زیان خود می‌داند چرا اصرار دارد که آن را به یک سند مادام العمر تبدیل کند؟

وی درباره عکس العمل کشورمان به رجز خوانی‌های ترامپ تاکید کرد: اگر ترامپ جنایتکار نبود بایستی برای سلامتی‌اش دعا می کردیم چرا که او از چهره واقعی و بدون روتوش آمریکا پرده برداری کرد و برای دیر باورترین افراد هم کمترین تردیدی درباره غیرقابل اعتماد، دروغگو و جنایت کار بودن آمریکا باقی نگذاشت. واقعیتی که برای فهماندن آن به برخی از ساده لوحان داخلی به هزینه‌ای کلان و زحمات فراوان نیاز داشتیم.

مدیر مسئول کیهان با اشاره به این که تاخت و تاز ترامپ و خط و نشان کشیدن‌های او علیه کشورمان را نباید بی‌پاسخ گذاشت، گفت: به قول حضرت امیرالمومنین( علیه السلام) سنگی که دشمن پرتاب کرده است را باید به همان طرف پرتاب کرد که از آنجا آمده است.

به گفته شریعتمداری ترامپ در سخنان دیشب خود نشان داد که از موشک‌های ایران وحشت دارد بنابراین موثرترین واکنش ما می‌تواند و باید، رونمایی از موشک‌های بالستیک قاره پیمایی باشد که پاشنه آشیل آمریکاست. امروز آمریکا به گونه‌ای در همسایگی ماست. چرا که در منطقه 50 پایگاه و چند ده هزار نیروی نظامی دارد.

وی تاکید کرد: ترامپ باید بداند که منطقه نه فقط برای نظامیان آمریکا امن نیست، بلکه متحد استراتژیک آن یعنی رژیم جعلی اسرائیل و برخی از رژیم‌های دست‌نشانده در منطقه که برای آمریکا نقش گاو شیرده را دارند نیز نمی‌توانند از خشم مقدس ایران اسلامی در امان باشند.

شریعتمداری افزود: عربده‌های دیشب ترامپ بار دیگر و برای چندمین بار درستی نظر امام راحلمان (رضوان الله تعالی علیه) را درباره آمریکا تائید کرد. حضرت خطاب به جیمی کارتر رئیس جمهور وقت آمریکا می فرمود: «من حیفم می‎آید که مثل بزنم به شیر، که می‎گویند وقتی که مقابل یک دشمن می‎ایستد هم فریاد می‎زند و هم از آن طرفش چیزی بیرون می‎آید و هم دمش را حرکت می‎دهد. فریاد می‎زند برای اینکه طرف را بترساند.

می‎ترسد، از این جهت از او چیزی هم صادر می‎شود. دمش را حرکت می‎دهد برای اینکه میانجی پیدا کند. آقای کارتر را من حیفم می‎آید که بگویم شیر، لکن یک موجودی است که همین کارها را دارد می‎کند».

منبع: فارس

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 75
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 5
  • US ۲۰:۳۳ - ۱۳۹۶/۰۷/۲۲
    57 6
    احسنت
    • IR ۰۹:۵۸ - ۱۳۹۶/۰۷/۲۳
      17 5
      درود بر حاج حسین شریعتمداری که قلمش طلاست .
  • IR ۲۱:۰۲ - ۱۳۹۶/۰۷/۲۲
    42 91
    ترامپ و نتانیاهو و شریعتمداری برجام را قبول ندارند
    • IR ۲۳:۰۶ - ۱۳۹۶/۰۷/۲۲
      22 6
      شما اینطوری خودتو گول بزن
    • GB ۲۳:۱۵ - ۱۳۹۶/۰۷/۲۲
      18 3
      دانه فلفل سیاه و خال مه رویان سیاه هر دو جان سوزند اما این کجا و ان کجا
    • GB ۲۳:۱۷ - ۱۳۹۶/۰۷/۲۲
      27 6
      شما و اربابتون ترامپ و داعش و عربستان و نتانیاهو همگی جبهه مقاومت را دشمن میدارید
    • IR ۲۳:۱۸ - ۱۳۹۶/۰۷/۲۲
      16 4
      اتفاقا ترامپ و نتانیاهو عاشق برجامند وگرنه پی مادام العمر کردنش نبودن.
    • IR ۲۳:۵۲ - ۱۳۹۶/۰۷/۲۲
      22 4
      ترامپ و نتانیاهو دوس ندارن چون موشکی و بچه های سپاه توسط برجام بتن نشدن. من و شریعتمداری دوس نداریم چون تحریم ها چند برابر شده و هسته ای هم بتن شده
    • محمد IR ۰۰:۱۳ - ۱۳۹۶/۰۷/۲۳
      20 2
      شمام بشین فقط مغلطه کن!.... کاری که افسادطلبها در اون استادند. نتانیاهو در ظاهر با برجام مخالفه و گرنه با برجام به چیزهایی رسید که صد سال سیاه تو دولت نهم و دهم نمی تونست به دست بیاره.
    • IR ۰۰:۱۳ - ۱۳۹۶/۰۷/۲۳
      14 2
      هرکسی به یک دلیلی برجام رو قبول نداره!! اینکه ما هم صدام رو قبول نداشتیم متفاوته از اینکه امریکا هم صدام رو قبول نداشت!! شما چشماتو باز کن!!
    • امیر IR ۰۰:۴۷ - ۱۳۹۶/۰۷/۲۳
      18 3
      جناب 21:02 قبول نداشتن ترامپ و نتانیاهو و جناب شریعتمداری ، زمین تا آسمان با هم فرق داره، چرا قیاس مع الفارق می کنی؟!!!! ( خجالت نمی کشی یک انقلابی اصیل و دلسوز که تا حالا همه پیش بینی هایش در زمینه برجام و ... درست از اب درامده را با ترامپ و نتانیاهو در یک جایگاه قرار می دهی؟!!!!) مخالفت جناب شریعتمداری به سبب امتیازهای بسیار گسترده ای است که ایران واگذار کرد و در مقابل امتیازهای ناچیزی که تحویل گرفت، ولی مخالفت ترامپ و نتانیاهو با برجام به این دلیل است که چرا نابودی صنعت هسته ای ایران به طور صددرصد اجرا نشد و اینکه چرا همان بلایی که سر صنعت هسته ای آوردند ، نتوانستند سر صنعت موشکی بیاورندو اینکه چرا برجام، نتوانست سیاست های منطقه ای ایران را در جهت منافع آمریکا تغییر دهد، حالا متوجه اصل قضیه شدی؟!!!!!!!!!!!!
    • DE ۰۲:۰۴ - ۱۳۹۶/۰۷/۲۳
      9 1
      حالا مثلا تو ضد امریکایی و ضد اسرائیلی هستی و همیشه برخلاف اینها موضع گیری کردی ؟
    • SE ۰۵:۱۲ - ۱۳۹۶/۰۷/۲۳
      8 0
      ....خودتی
    • SE ۰۵:۲۴ - ۱۳۹۶/۰۷/۲۳
      10 1
      یکی از سوئد نظر داده بود که اتفاقا این اصلاح طلبان هستند که با نتانیاهو ترامپ همصدا شده و مدعی هستند برجام به نفع ایران است!
    • IR ۰۹:۱۱ - ۱۳۹۶/۰۷/۲۳
      5 1
      بی شرم خود فروخته
    • IR ۰۹:۵۳ - ۱۳۹۶/۰۷/۲۳
      17 1
      قرار بود با برجام تحریم نباشد الآن برجام هست تحریم هم هست فقط قدرت و توان هسته ای ما نیست و این خسارت محض است .
    • IR ۰۹:۵۶ - ۱۳۹۶/۰۷/۲۳
      4 0
      نتانیاهو از برجام رضایت کامل دارد زیرا بدون اینکه حتی یک گلوله به سمت تاسیسات هسته ای ایران شلیک کند و منتظر فرود آمدن موشک های ما در تل آویو و حیفا باشد شاهد تبدیل صنعت هسته ای ما به یک دکور هسته ای شد.
    • IR ۰۹:۵۸ - ۱۳۹۶/۰۷/۲۳
      4 1
      ترامپ و مکرون رئیس جمهور فرانسه خواستار مادام العمر کردن برجام هستند و این یعنی این توافق برای آنها خوب بوده و از آن منتفع شده اند.
    • IR ۱۰:۳۴ - ۱۳۹۶/۰۷/۲۳
      2 5
      داداش نرم افزارت مشکل داره . سیستم شما درست کار نمی کنه چون شواهد بیرونی بسیار پرشمارترشده اند . وقتی که شما اینقدر نامعقول صحبت می کنی یعنی ایران هم تجزیه بشود بازهم متوجه نخواهی شد که اشکال در کجاست . شما اون خشت اولت را درست کنی راه درست می شود .
    • مهدی IR ۱۳:۴۶ - ۱۳۹۶/۰۷/۲۳
      4 0
      آهن و فولاد از یک کوره می آید برون آن یکی شمشیر تیز و دیگری نعل خر است
    • NL ۱۵:۴۵ - ۱۳۹۶/۰۷/۲۳
      1 10
      دقیق گفتی ترامپ ,نتانیاهو,.. آقای شریعتمداری ما جنگ نمیخوایم کیو باید ببیینیم
    • IR ۱۴:۲۳ - ۱۳۹۶/۰۷/۲۴
      1 0
      درود بر حاج حسین عزیزمان. همه مردم ایران دوستت دارند مومن
  • IR ۲۱:۰۹ - ۱۳۹۶/۰۷/۲۲
    34 2
    دشمنی امریکا با ایران نه برای سلاح هسته ای است نه موشک.مشکل امریکا با ایران به خاطر مکتب و اساس جمهوری اسلامی است.حال بهتره حداقل سلاح هسته ای داشته باشیم که حکایت دهن سوخته و آش نخورده نشیم.
  • IR ۲۱:۲۷ - ۱۳۹۶/۰۷/۲۲
    18 0
    متاسفم که یه زمانی اصلاح طلب بودم. خوشحالم که هیچ وقت اصولگرا نبودم. اما این روزا دارم به حرفای شماها فکر می کنم... خدا شاهده اگه به وجود شخصیتی به نام امام زمان معتقد نبودم، اگه نبود که ممکنه مردانی مثل سردار سلیمانی و حججی ها باشند فارغ از تمام این خط و خطوط چرک سیاست، قرآن به سرم می گرفتم و برای نابودی همتون زار می زدم به درگاه خدا... از بس که وزارت بهداشت دلم رو خون کرده... اما تحمل می کنم به خاطر خدا و به خاطر امام زمان... آهای مسئولین! نه فقط به خاطر شهدا که به خاطر این جوونهایی که از اعمال خلاف شما جونشون به لبشون رسیده از خدا شرم کنید و این مملکت رو درست کنید... به خدا اگر درون مملکت درست باشه هیچ اژدهای ده سر خارجی حریفتون نیست... دست بردارید ازین همه فساد...
    • IR ۲۱:۲۳ - ۱۳۹۶/۰۷/۲۳
      0 0
      انقلاب قدم اول برای برداشتن نماد فساد بود. متاسفانه بعدش اکثریت مردم رفتند خانه نشستند و به همان فرهنگ خودخواهی خود ادامه دادند و گفتند دولت فلان کار را بکنه دولت کار درست کنه دولت ....
  • IR ۲۱:۵۲ - ۱۳۹۶/۰۷/۲۲
    40 1
    مث همیشه حرف حق رو زدی
  • عباس IR ۲۱:۵۳ - ۱۳۹۶/۰۷/۲۲
    34 0
    ما باید برد موشکهایمان را افزایش دهیم
  • احمدنژاد IR ۲۱:۵۴ - ۱۳۹۶/۰۷/۲۲
    13 1
    بله اکنون نوبت رونمایی ازموشک قاره پیماست تااین ملت هدیه ایی دریافت کند که دشمنش رامیترساند ومردم راشادمیکند . آنهامیخواستند ما ملتی افسرده باشیم واکنون نوبت جشن وشادی ماست . عیدم عیدم آرزوست . وآن روزبایدروزجشن مردم وازایام الله وتعطیل باشد الله اکبر لااله الالله کمپین موشک قاره پیماداریم راه بیندازیدجوانان وطن ای ایران ای مهددلیران پاینده باشی
    • IR ۱۹:۳۵ - ۱۳۹۶/۰۷/۲۳
      1 0
      با روش کره شمالی نمی شه مملکت داری کرد. نه اسلامی است نه عقلانی
  • IR ۲۲:۱۸ - ۱۳۹۶/۰۷/۲۲
    10 40
    آقای شریعتمداری،ترامپ خواهان مادام العمر شدن برجام نشد بلکه خواستار دائمی بودن نظارت بر برنامه ی اتمی ایران شد. اتقاقا بر عکس ترامپ بارها برجام را توافقی بسیار بد و به نفع ایران توصیف کرده است. مخالفتهای ترامپ با برجام حتی بر کودکان عقب مانده ی ذهنی دوراقتاده ترین بیابانهای دنیا مسجل است.
    • امیر IR ۰۰:۴۱ - ۱۳۹۶/۰۷/۲۳
      12 0
      جناب 22:18 ،مخالفت ترامپ با برجام به این دلیله که چرا امتیازهای بیشتری از ایران نگرفتند و چرا برنامه هسته ای ایران را صددرصد نابود نکردند و به همین خاطر میگه برجام توافق بدی است و باید اصلاح بشه تا به قول خودش همان بلایی که سر برنامه هسته ای ایران آمد، سر برنامه موشکی ایران هم بیاد، حالا فهمیدی چرا مخالفه؟!!!!! ، مخالفت جناب شریعتمداری با برجام به این دلیل است که چرا در مقابل امتیازهای گسترده ای که ایران داد، امتیازهای بسیار بسیار کم ( امتیازهایی که خیلی سخت به چشم می آیند) بدست آورد، حالا متوجه اصل قضیه شدی جناب ذهن فوق پیشرفته واقع در نزدیک ترین بیابان های دنیا؟!!!!!!!
    • SE ۰۵:۱۵ - ۱۳۹۶/۰۷/۲۳
      5 0
      درست بند بنداز و گوشهایش رو یادت نره تمیز کنی و ناخنهاش رو هم لاک بزنی
    • IR ۰۶:۰۲ - ۱۳۹۶/۰۷/۲۳
      7 0
      این حرفت که برجام در حد عقب ماندهای ذهنی هستش و راست گفتی ادم زرنگ نمیره با دشمنش اینجوری توافق کنه که زیرش بزاد
    • IR ۰۸:۱۴ - ۱۳۹۶/۰۷/۲۳
      6 0
      گل وبلبل هم نیست سفیرایراندرانگلستان حساب بانکی به دلارندارند . حتی سفرا ....این توجیهات برای چیه ؟ لغوبالمره یعنی چی ؟
    • IR ۰۹:۴۸ - ۱۳۹۶/۰۷/۲۳
      6 0
      ترامپ و مکرون بدنبال مادام العمر کردن برجام و اضافه کردن محدودیت موشکی به برجام هستند .
    • IR ۰۹:۵۰ - ۱۳۹۶/۰۷/۲۳
      5 0
      آیا نظارت مادام العمر بر برنامه اتمی ما بدون توافقی مثل برجام ممکن است ؟!
  • IR ۲۲:۲۰ - ۱۳۹۶/۰۷/۲۲
    29 4
    من در بسیاری مسایل همفکر شریعتمدار نیستم اما تحلیل ایشان بسیار دقیق و هوشمندانه است
  • IR ۲۲:۳۷ - ۱۳۹۶/۰۷/۲۲
    7 49
    معلومه دعا میکنی حاج قلم به دست. شما و ترامپ هر دو در آرزوی نابودی ایرانی
    • لعنت بر اسهال طلبان جلبکی IR ۲۳:۰۵ - ۱۳۹۶/۰۷/۲۲
      7 0
      پس تو که به فکر ایرانی میدان فداکاری برای ایران زیاده و کسی را میخواهد که فداکاری کند پس یالله این گوی و میدان -تحلیل بهتر از سخنانش داری بسم الله نه اینکه مثله پیرزنهای کوفه غرغر کنی
    • IR ۰۰:۱۴ - ۱۳۹۶/۰۷/۲۳
      8 0
      اول متن رو میخوندی و بعد نظر میدادی!! شما یک دور برجام رو بخون تا ببینی اوضاع از چه قراره!!
    • امیر IR ۰۰:۳۵ - ۱۳۹۶/۰۷/۲۳
      10 3
      جناب 22:37 ،شماها در آرزوی نابود ایران هستید که سابقه ایجاد آشوب در سال های 78 و 88 را دارید، فعلاً که همه پیش بینی های به قول شما ،دلواپسان کاملاً به حقیقت پیوسته است و بی دستاوردی برجام و عهد شکنی آمریکا تحقق یافته است، به جای پشیمانی از گوش نکردن به نصایح مخالفان برجام ، تهمت می زنید و توهین می کنید ؟!!!!!!!
    • سینا IR ۰۶:۲۸ - ۱۳۹۶/۰۷/۲۳
      6 0
      اینو نگی چی بگی ... یه ذره فک کن بعد حرفهای منافقین رو نشتخوار کن
    • IR ۰۹:۵۱ - ۱۳۹۶/۰۷/۲۳
      6 4
      پیشنهاد حاج حسین خوب است و رونمایی از موشک قاره پیما به نفع تامین امنیت ملی ماست .
  • پسر IR ۲۲:۴۱ - ۱۳۹۶/۰۷/۲۲
    24 0
    پیشنهاد عالی
  • IR ۲۲:۴۳ - ۱۳۹۶/۰۷/۲۲
    6 31
    جهت یادآوری به دوست بزرگوار جناب حسین شریعتمداری ، موشک قاره پیما بدون کلاهک هسته ای مثل یک شیر بی یال و دم و دندون و پنجه هست .
    • محمد IR ۰۰:۰۶ - ۱۳۹۶/۰۷/۲۳
      3 1
      دقیقا فعلا که نمیتونم نیروی هوایی تقویت کنیم در زمینه موشک های بالستیک هم که اشباح شدیم بهترین کار توسعه و سرمایه گذاری روی موشک های کروز هست که کارایی و دقت بالاتری داره اینطوری آمریکا هم دستش بسته میشه
    • امیر IR ۰۰:۳۲ - ۱۳۹۶/۰۷/۲۳
      6 1
      جناب 22:43جهت یادآوری به شما موشک بالستیک که نقطه زن باشه و رادارگریز هم هم باشه و کلاهک آن هم از ماده اکتوژن تشکیل شده باشه، بسیار هم مخربه، فکر می کنی برای چی ایرانو تحریم موشکی می کنند؟!!! فکر می کنی برای چی تهدیدات چند ساله اخیرشونو که بارها می گفتند همه گزینه ها روی میزه را هیچ گاه عملی نکردند؟!!!! وقتی اطلاعات نداری بهتره بی خود اظهار نظر غیرمنطقی نکنی.
    • IR ۰۰:۴۵ - ۱۳۹۶/۰۷/۲۳
      6 0
      فکر کن فکر امریکا زمانی برجام براش مهمتر میشه که بدونه بزنه زیرش ایران بمب بسازه حامل رو هم داره
    • IR ۰۰:۴۸ - ۱۳۹۶/۰۷/۲۳
      5 1
      اگه بدون کلاهک هسته ای، برج خنک کن یه راکتور هسته ای رو بزنه چی؟
    • SE ۰۱:۰۲ - ۱۳۹۶/۰۷/۲۳
      7 1
      اره! پس این ننه جون منه که از همین موشکهای ۲۰۰۰ کیلومتری فعلی ما وحشت داره و میخواهد موشکی ما رو تعطیل کنه! عزیز من موشک رو وقتی داشتی کلی ات و اشغال هم میشه روش سوار کرد متوجه ای؟ دانش و سایت های هسته ای ما هم که دوستان شما سیمان گرفتند و تعطیل کردن صرف داشتنش برای دشمنان ما هراس انگیز و بازدارنده بود که البته با دست های پر سخاوت دوستان شما برباد رفت و هیچی جز یه مشت حرف بیخود تحویل نگرفتند.اقتصاد هم که رو به ورشکستگی رفته دلار هم بالای ۴۰۰۰!!!
    • SE ۰۱:۰۲ - ۱۳۹۶/۰۷/۲۳
      7 1
      اره! پس این ننه جون منه که از همین موشکهای ۲۰۰۰ کیلومتری فعلی ما وحشت داره و میخواهد موشکی ما رو تعطیل کنه! عزیز من موشک رو وقتی داشتی کلی ات و اشغال هم میشه روش سوار کرد متوجه ای؟ دانش و سایت های هسته ای ما هم که دوستان شما سیمان گرفتند و تعطیل کردن صرف داشتنش برای دشمنان ما هراس انگیز و بازدارنده بود که البته با دست های پر سخاوت دوستان شما برباد رفت و هیچی جز یه مشت حرف بیخود تحویل نگرفتند.اقتصاد هم که رو به ورشکستگی رفته دلار هم بالای ۴۰۰۰!!!
    • SE ۰۵:۱۷ - ۱۳۹۶/۰۷/۲۳
      8 1
      اسب داشته باش زین هم به موقع نیاز جور میشه
    • عباس IR ۰۶:۴۹ - ۱۳۹۶/۰۷/۲۳
      6 1
      اگه یه موشک قاره پیما حتی با سر جنگی 50 کیلویی بخوره داخل خاک امریکا تاثیرش از بمبهای اتمی هیروشیما و ناکازاکی هم بیشتره مثل موشک ذوالفقار با برد جنگی 700 کیلومتر و شعاع تخریبی به وسعت کل جهان تو تمام جنگهایی که امریکا شرکت کرده همیشه سرزمینش از اسیب مستقیم جنگ دو بوده اگر ما بتونیم با موشک قاره پیما با سر جنگی متعارف امریکارو هدف قرار بدیم مردم خود امریکا دولتشونو سرنگون می کنن
    • IR ۰۷:۵۳ - ۱۳۹۶/۰۷/۲۳
      3 1
      بسته به این که هدف شما از شلیک موشک قتل عام مدم باشد یا زدن دقیق اهداف نظامی
  • من IR ۲۲:۵۳ - ۱۳۹۶/۰۷/۲۲
    15 0
    اقا ۹۵۰۰۰۰ شغل چی شد راستی؟ سال تموم داره میشه کم کم! دلارم که رفت بالا! سکه رو تازه هیچکس نمیگه!! تحریما هم که فرقی نکرد! دولت با تفنگ هم اگه نبود که ظریف تو اردوگاه اسرا باید ترجمه میکرد! یعنی اقدام بعدیشون دیوار کشیدن تو خیابونه؟!
  • IR ۲۲:۵۷ - ۱۳۹۶/۰۷/۲۲
    5 1
    قاره پیما را خوب اومد.... ایول...
  • AE ۲۳:۰۴ - ۱۳۹۶/۰۷/۲۲
    0 0
    نکنن آمریکافعلا نمیتونه کاری بکنه
  • AE ۲۳:۰۴ - ۱۳۹۶/۰۷/۲۲
    1 1
    آمریکافعلا نمیتونه کاری بکنه
  • AE ۲۳:۰۴ - ۱۳۹۶/۰۷/۲۲
    2 1
    آمریکافعلا نمیتونه کاری بکنه
  • میلاد IR ۰۰:۵۵ - ۱۳۹۶/۰۷/۲۳
    10 2
    یه عده بی سواد مزدور نظراتی دادند در مخالفت با شریعتمداری که نشان میده از حقارت اربابان استکباریشون خیلی ناراحت شدند همه ی کسانی که نظر منفی نسبت به حرفهای شریعتمداری دادند نوکر آمریکا و مزدور صهیونیست هستند
  • IR ۰۱:۰۸ - ۱۳۹۶/۰۷/۲۳
    10 4
    حرفای این آقا رو با دقت خوندم ، خوشم اومد ، به نظرم استراتژی می فهمه و بر اساس اون فهمش میتونه قدم بعدی حریفو پیش بینی کنه
  • DE ۰۲:۰۶ - ۱۳۹۶/۰۷/۲۳
    9 2
    موشک قاره پیما و خیلی بیشتر هم احتیاجه . درود فراوان بر آقای شریعتمداری که این مطلب مهم رو عنوان کرد .
  • IR ۰۸:۱۳ - ۱۳۹۶/۰۷/۲۳
    5 8
    آقای شریعتمداری عزیز موشک قاره پیما را که کره شمالی هم دارد، مومن باید زیرک باشد، الان که بین اروپا و آمریکا شکاف افتاده و اجماع جهانی علیه آمریکاست موشک قاره پیما این اجماع را علیه ما می کند. بهتر نیست به جای آن روی ساماندهی واحدهای نظامی، افزایش بهره وری سربازان و جنگ الکترونیک کار کنیم؟
    • IR ۱۰:۲۹ - ۱۳۹۶/۰۷/۲۳
      6 2
      این دعوای زرگری اروپا و امریکاست اگر این طور نبودقانون FATF دیگر وجود نداشت.براحتی LC باز می شد. یکی یکی دوباره تحریم نمی شدیم و اروپا نفت ایران می بره پژو 2008 تحویل میده و از منافع توتال فقط باید 31درصد یا 19درصد به نفع ایران باشد.
  • IR ۰۸:۱۳ - ۱۳۹۶/۰۷/۲۳
    6 4
    قبل از موشک قاره پیما یک فکری به حال اضافه وزن نیروهای نظامی بکنید
  • امیر IR ۰۸:۳۳ - ۱۳۹۶/۰۷/۲۳
    4 2
    شاه عربستان هم برای ترامپ دعا کرد
  • IR ۰۸:۴۲ - ۱۳۹۶/۰۷/۲۳
    2 7
    البته شما خیلی بی ربط حرف نزدی چون از آغاز درخیلی موارد وخصوصا برجام نسبت به این دولت ، هم عقیده ترامپ ونتانیاهو بودی .این دوستی به عقیده وهم رایی است .ماهم شما را دعا می کنیم در ثبات رای وعقیده که : حشرک الله مع ترامپ فی الدینا والآخره لانک من ترامپ والترامپ منک وانتما واحد ولیس بینکما شقاق. از آغاز کانداتوری ترامپ دعا وآرزویتان قبول شدنش بود وشاید با همکاری دوستانتان در انتیجلنت سرویس کمکش کردید.چه می دانیم؟
    • IR ۰۹:۴۶ - ۱۳۹۶/۰۷/۲۳
      18 2
      اصلاح طلبان با ترامپ و نتانیاهو هم عقیده هستند و میگن برجام به نفع ایران بوده است !!
  • بینکما شقاق IR ۰۹:۱۱ - ۱۳۹۶/۰۷/۲۳
    1 21
    این ترامپ بیچاره به نظر میاد که مریضه. بعضاً متوجه نیست که چی داره میگه بنده خدا. دوستان تراوشات ذهنی ایشون رو جدی نگیرن.
  • امیر IR ۱۰:۳۵ - ۱۳۹۶/۰۷/۲۳
    2 1
    احمدی نژاد بیانیه داد
    • NL ۱۵:۴۶ - ۱۳۹۶/۰۷/۲۳
      0 1
      یکی خوبه این باباس !
  • IR ۱۱:۰۶ - ۱۳۹۶/۰۷/۲۳
    10 3
    لعنت بر أمريكاي جنايتكار و عاشقانش
  • IR ۱۳:۲۷ - ۱۳۹۶/۰۷/۲۳
    1 0
    هر صدایی که موجب تفرقه و جدایی بین احاد ملت ما شود شیطانیست و هیچ نیرویی نمی تواند ما را شکست دهد جز رو در رویی های داخلی از فرصتی که توسط خو دشمنان مات ایجاد شده استفاده کنیم و همه تیرهایمان را بسوی دشمن واحد نشانه گیری کنیم .از نیش و کنایه به هم که خواسته شیاطین است بپرهیزیم
    • IR ۲۰:۰۵ - ۱۳۹۶/۰۷/۲۳
      0 0
      اگر روشنگری نباشد. این اتفاقات راه به جائی نمی برد یه گرد و خاکی بلند میشه بعد یه فریبکاری مثل اوباما میاد و یه برجام کثیف دیگه ای به ما تحمیل می کنه. اتفاقا الآن زمان آن است که کسانی که به خواب خرگوشی رفته اند را بیدار کرد.
  • کارشناس IR ۱۴:۴۸ - ۱۳۹۶/۰۷/۲۳
    1 2
    زمانی که ترامپ کتاب مینوشت تو مشقهاتو مینوشتی .

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس