کد خبر 785855
تاریخ انتشار: ۲۲ مهر ۱۳۹۶ - ۱۳:۴۷
افشاردوست

دبیرکل فدراسیون والیبال گفت: بداخلاقی‌ها در لیگ‌های والیبال خطر قرمز فدراسیون والیبال است و با آن‌ها به شدت برخورد خواهد شد.

به گزارش مشرق، محمود افشاردوست در نشست هماهنگی سرپرست تیم ها و سرپرست های معرفی شده از سوی هیات های استان های شرکت کننده در لیگ برتر، افزود: به صورت کلی اینکه باشگاه ها اعلام کنند در ایجاد بداخلاقی ها هیچ نقشی نداشته اند، مورد قبول نیست زیرا باید باشگاه ها نظارت بیشتری بر عملکرد عوامل و تماشاگران خود داشته باشند.

وی با بیان اینکه من به عنوان بازیکن و مربی مدت طولانی در این رشته ورزشی نقش آفرینی کردم، گفت: یقین داریم که بداخلاقی ها در ورزش خودجوش نیست و برنامه ریزی شده است.

دبیرکل فدراسیون والیبال تصریح کرد: در گذشته در هنگام بروز اینگونه موارد تماشاگران تنبیه می شدند که کمی بی انصافی نسبت به اکثریت تماشاگران خوب والیبال است و به همین دلیل به این نتیجه رسیدیم که در اینگونه موارد باید با باشگاه ها نیز برخورد شود.

وی ادامه داد: به زودی جلسه ای با مسئولین سازمان لیگ و دیگر مبادی مرتبط برای این موضوع، برگزار می کنیم و نتیجه آن را نیز به اطلاع باشگاه ها خواهیم رساند. امیدوارم امسال لیگ بدون حاشیه ای داشته باشیم.

سرپرست سازمان لیگ فدراسیون والیبال نیز در این نشست گفت: نشست هماهنگی با سرپرستان را باید قبل از شروع لیگ برتر برگزار می کردیم اما به دلیل مشغله های کاری امکان پذیر نشد.

منوچهر پورحسن نیز با یادآوری اینکه سازمان لیگ نیز به بداخلاقی خودجوش معتقد نیست، گفت: بداخلاقی ها حتما برنامه ریزی شده است و حتما با آنها برخورد خواهد شد.

وی با بیان اینکه دیدارهای لیگ برتر باید در شرایط برابر برای تیم ها برگزار شود، گفت: با هر نوع بی نظمی و بداخلاقی برخورد خواهیم کرد. اگر ناظر مسابقه خواستار خروج برخی از تماشاگر نماها از سالن مسابقه شود و این کار انجام نشود، با تیم و باشگاه میزبان نیز برخورد خواهیم کرد.

سرپرست سازمان لیگ در ادامه به حضور افراد متفرقه در کنار زمین اشاره کرد و گفت: حضور افراد در کنار زمین بر اساس قوانین فدراسیون جهانی و آئین نامه لیگ تعریف شده است. بنابر این افرادی مجاز به حضور در کنار زمین (کف سالن) هستند که بر اساس شرح وظایف مجوز داشته باشند.

وی در ادامه نیز تاکید کرد: تیم ها در روز قبل از مسابقه باید در سالن مسابقه تمرین داشته باشند و هیچ کس به جز ناظر و سرپرست مسابقه اجازه حضور در سالن را ندارد مگر اینکه تیم ها بلامانع اعلام کرده باشند.

هفته سوم دور مقدماتی سی و یکمین دوره مسابقات والیبال قهرمانی باشگاه های برتر ایران «جام شهید محسن حججی» روز چهارشنبه 26 مهرماه با پنج دیدار در شهرهای تهران (دو دیدار)، کاشان، ساری و آمل پیگیری می شود.

منبع: فارس

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس