جان کری

وزیر خارجه پیشین آمریکا در واکنش به راهبرد جدید واشنگتن در قبال ایران، تصمیم ترامپ برای عدم تأیید پایبندی تهران به برجام را تصمیمی خطرناک و زمینه ساز یک بحران بین المللی دانست.

به گزارش مشرق، «جان کری» روز جمعه در واکنش به راهبرد جدید واشنگتن در قبال ایران، بیانیه ای صادر کرد.

در این بیانیه که در صفحه توئیتر جان کری منتشر شد، آمده است: «تصمیم امروز ترامپ تصمیمی خطرناک است. او در حال شکل دهی به یک بحران بین المللی است. این [تصمیم] منافع امنیت ملی آمریکا و نزدیک ترین متحدان ما را به خطر می اندازد. این تصمیم اِعراضی بی پروایانه از واقعیتها به نفعِ خود و ایدئولوژی از سوی رئیس جمهوری است که بجای تأیید کارآمدی این توافق هسته ای، ترجیح می دهد با کنگره و ایران وارد یک قمار خطرناک شود. من قویاً امیدوارم که شش کشور دیگر امضاء کننده این توافق (ایران، انگلیس، فرانسه، روسیه، چین و آلمان) به جهانیان نشان دهند که رفتار مسئولانه چیست و به این توافق پایبند بمانند- بدون توجه به اتهامات دروغین و فتنه انگیزی هایی که ساخته و پرداخته رئیس جمهور آمریکا است».

منبع: مهر

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 2
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 0
  • IR ۰۸:۱۴ - ۱۳۹۶/۰۷/۲۲
    3 0
    برجام= خیانت بزرگ برجام= خیانت بزرگ برجام= خیانت بزرگ برجام= خیانت بزرگ برجام= خیانت بزرگ برجام= خیانت بزرگ برجام= خیانت بزرگ برجام= خیانت بزرگ برجام= خیانت بزرگ برجام= خیانت بزرگ برجام= خیانت بزرگ برجام= خیانت بزرگ برجام= خیانت بزرگ برجام= خیانت بزرگ برجام= خیانت بزرگ برجام= خیانت بزرگ برجام= خیانت بزرگ برجام= خیانت بزرگ برجام= خیانت بزرگ برجام= خیانت بزرگ برجام= خیانت بزرگ برجام= خیانت بزرگ
    • احمد IR ۱۱:۴۴ - ۱۳۹۶/۰۷/۲۲
      0 0
      برجام خیانت بزرگ صجیح است .

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس