کد خبر 784837
تاریخ انتشار: ۱۹ مهر ۱۳۹۶ - ۱۳:۵۹
وزارت دفاع روسیه

وزارت دفاع روسیه رسما دولت و ارتش آمریکا را متهم کرد که پایگاه نظامی غیرقانونی «التنف» در مرز سوریه با اردن را به مرکزی برای حمایت و تجهیز داعش تبدیل کرده است.

به گزارش مشرق، وزارت دفاع روسیه اعلام کرد اسناد غیرقابل انکاری از همکاری و حمایت مستقیم امریکا از تحرکات و فعالیتهای گروه تروریستی وهابی داعش در سوریه بدست آورده است.

بنابر این گزارش، سخنگوی وزارت دفاع روسیه با بیان مطلب فوق رسما دولت و ارتش آمریکا را متهم کرد که پایگاه نظامی غیرقانونی “التنف” در مرز سوریه با اردن را به مرکزی برای حمایت و تجهیز داعش تبدیل کرده است.

کوناشینکوف تاکید کرد بر اساس تصاویر ثبت شده توسط ماهواره ها و یگانهای پهپادی این کشور طی روزهای گذشته 600 تن از تروریستهای تکفیری مجهز به خودروهای زرهپوش مجهز به توپ و مسلسل با عبور از مرز اردن و سوریه وارد خاک این کشور شده اند.

وی امریکا را متهم کرد که با حمایت از گروه های تروریستی قصد ادامه بحران و تشدید ناامنیها در شرق و جنوب سوریه را دارد. وزارت دفاع روسیه تاکید کرد جهان باید بداند نقش دولت آمریکا در پرونده سوریه عبارت از توقف عملیات سیاسی و حل و فصل ارام بحران این کشور می باشد.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس