به بهانه آب

«به بهانه آب»، برنامه‌ای است که نوجوانان را به بهانه آب، به زیارت اباعبدالله(ع)دعوت می‌کند.

سرویس فرهنگ و هنر مشرق - «به بهانه آب»، برنامه‌ای است که نوجوانان را به بهانه آب، به زیارت اباعبدالله(ع)دعوت می‌کند و در این برنامه بعد از گپ و گفتی کوتاه، نوجوانان را با امام حسین(ع) رو در رو می‌کند. این برنامه کوتاه که کاملا از زبان نوجوانان است به صورت روزانه از آنتن شبکه هدهد فارسی به روی آنتن می‌رود.

نوجوانان مختلفی در این برنامه حضور دارند و در هر قسمت برشهایی از صحبت یک نوجوان در رابطه با موضوع آن قسمت پخش می‌شود. در «به بهانه آب» مخاطب صحبت نوجوانان امام حسین(ع) است. این برنامه 10 دقیقه‌ای دارای ریتمی تند است که توانسته در کوتاهترین زمان، پیامی از زبان قشر نوجوان در رابطه با امام حسین(ع) و اصحاب بزرگوار ایشان بیان کند.

از جمله برنامه‌های شبکه هدهد فارسی در ایام ماه محرم مشاعره، زنگ عاشورا، قاصدک، تاریخ کربلا، خیمه کاردستی، نامه‌ای به حضرت عباس (ع)، اخبار محرم، اشک و عبرت، نغمه‌های بهشتی، گلهای بهشتی، سرودهای محرمی و... است.

شبکه هدهد که توسط دفتر آیت الله سیستانی (مدظله العالی) راه‌اندازی شده و از طریق ماهواره فعالیت می‌کند. در این چند سال تولیدات بسیاری در حوزه کودک و نوجوان داشته و از بدو افتتاح و شروع فعالیت به تولید برنامه و کلیپ‌های موسیقی با هدف آموزش و ترویج آموزه‌های اسلامی پرداخته است و در این راستا هرساله به تعداد تولیدات خود افزوده است.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس