کد خبر 715705
تاریخ انتشار: ۶ اردیبهشت ۱۳۹۶ - ۱۴:۱۰
مهران رجبی

«یادش بخیر» ویژه برنامه شبکه هدهد با ساختاری جدید و خاص، میزبان چهره های سرشناس کشور در حوزه کودک و نوجوان است.

سرویس فرهنگ و هنر شرق - برنامه «یادش بخیر» در ساختاری خاص با دکورهای متنوع میزبان مهمانهای مشهور می‌شود و از آنها می‌خواهد که خاطرات جذاب و طنز دوران کودکی و نوجوانی خود را برای مخاطبان بیان کنند. جذابیت، ریتم تند، طنز بودن از ویژگی‌های مهم این برنامه است که در هنگام تولید بسیار مدنظر قرار گرفته است.

در «یادش بخیر» مهمانان مستقیم با مخاطبان صحبت خواهند کرد و این برنامه دارای مجری نمی‌باشد. «یادش بخیر» پنجشنبه هر هفته از شبکه «هدهد» در سه نوبت صبح، بعدازظهر و شب پخش خواهد شد. مخاطبین می‌توانند با مراجعه به پایگاه اطلاع رسانی شبکه به آدرس www.hodhodfarsi.tv از زمان دقیق پخش این برنامه مطلع شوند.

جهت سهولت بینندگان برنامه طنز «یادش بخیر» به غیر از شبکه هدهد در شبکه‌های مختلف مجازی و اینترنتی نیز در دسترس می باشد. مهران رجبی اولین مهمان این برنامه است که در 5 قسمت از خاطرات طنز کودکی و نوجوانی خود می‌گوید.

شبکه جهانی هدهد اولین شبکه اسلامی بین‌المللی در حوزه کودک و نوجوان است که از طریق ماهواره فعالیت می‌کند. این مجموعه شبکه‌ها توسط دفتر آیت الله سیستانی(مدظله العالی) راه اندازی شده است. شبکه هدهد در این چند سال تولیدات بسیاری در حوزه کودک و نوجوان داشته و از بدو افتتاح و شروع فعالیت به تولید برنامه و کلیپ های موسیقی با هدف آموزش و ترویج آموزه‌های اسلامی پرداخته است و در این راستا هرساله به تعداد تولیدات خود افزوده است. شبکه هدهد که یک شبکه ماهواره‌ای است از امروز علاوه بر پخش ماهواره ای، از طریق اینترنت و پخش زنده اینترنتی نیز در دسترس است.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس