بروجردی

رئیس کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس تحریم و اتهام تروریستی علیه سپاه پاسداران را محکوم و آن را دست‌اندازی به امنیت ملی کشور تلقی کرد.

به گزارش مشرق، سیدحسین نقوی نماینده مردم ورامین و سخنگوی کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس شورای اسلامی به ارائه گزارشی از جلسه صبح امروز کمیسیون متبوعش پرداخت و اظهار داشت: علاءالدین بروجردی رئیس کمیسیون امنیت ملی زمزمه آمریکایی‌ها در رابطه با سپاه پاسداران انقلاب اسلامی و قرار دادن نام سپاه در لیست گروه‌های تروریستی را یادآور شد و تأکید کرد که هر گونه اتهام تروریستی علیه سپاه پاسداران انقلاب اسلامی، دست‌اندازی به امنیت ملی کشور تلقی شده و به شدت محکوم می‌شود.

وی افزود: رئیس کمیسیون امنیت ملی مجلس همچنین اذعان داشت که سپاه پاسداران انقلاب اسلامی همچون گذشته با تمامی توطئه‌های تروریستی و ماجراجویانه آمریکا در منطقه برخورد خواهد کرد؛ با اشاره به قانون مصوب مجلس تحت عنوان قانون «مقابله با اقدامات تروریستی و ماجراجویانه آمریکا در منطقه»، یادآور شد که این قانون نشان داد فارغ از گرایشات و سلایق مختلف سیاسی هر گاه پای منافع ملی و امنیت منطقه در میان باشد، منسجم و متحد در مقابل تهدیدات خواهد ایستاد و از همه نهادهای امنیتی کشور به ویژه سپاه پاسداران در مقابله با هر گونه تهدیدی حمایت قاطع به عمل می‌آورد.

نقوی با اشاره به حضور سردار اشتری فرمانده نیروی انتظامی و معاونین وی به مناسبت هفته ناجا در کمیسیون، تصریح کرد: رئیس کمیسیون ضمن تبریک هفته ناجا بر حضور نیروهای انتظامی در همه عرصه‌های کشور اشاره کرد و گفت که ناجا علیرغم سال‌های طولانی از دوران جنگ همچنان برای حفظ امنیت جامعه شهید تقدیم می‌کند.

وی در ادامه سخنان بروجردی را یادآور شد و گفت: با توجه به انتظار گسترده همه ملت از نیروی انتظامی برای حفظ و تقویت امنیت پایدار در کشور ضروری است، دولت و مجلس بودجه متناسب با این نیازها را برای تحقق اهداف تعیین شده تصویب کند.

نماینده ورامین در مجلس تصریح کرد: سردار اشتری نیز ضمن تشکر از اعضای کمیسیون و تبریک متقابل هفته ناجا، اظهار کرد که نیروی انتظامی از هیچ اقدامی برای آسایش و امنیت مردم فروگذار نخواهد کرد و در این راه همچنان شهید تقدیم می‌کند.

وی ادامه داد: سردار اشتری مبارزه با باندهای مواد مخدر در جهت صیانت از جامعه را یکی از مهمترین رسالت‌های ناجا دانست که با جدیت در حال اجراست، وی همچنین درباره سؤالات اعضای کمیسیون توضیحات لازم را ارائه کرد.

سخنگوی کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس در پایان خاطرنشان کرد: در این جلسه همچنین آخرین تحولات منطقه، آینده برجام و تهدیدهای آمریکا مورد بحث و تبادل‌نظر قرار گرفت و تصمیمات لازم اتخاذ شد.

منبع: فارس

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس