با وجود ضررهای خانمان سوز فراوان مشروبات الکلی که کاملاً هم ثابت شده است، شبکه فارسی وان اصرار عجیبی برای ترویج مصرف این گونه نوشیدنی ها دارد که فقط در راستای اهداف مدیران پشت پرده صهیونیست این شبکه برای تخریب بنیان جامعه ایرانی قابل ارزیابی است.

به گزارش مشرق به نقل از جام ، شبکه فارسی وان که می خواهد مصرف مشروبات الکلی را جزء زندگی افراد قرار دهد ، در یکی از سریال های خود در تاریخ 4 نوامبر «10 آبان» مادر و دختری را نشان داد که با هم مشغول دیدن آلبوم عکس های خانوادگی خود هستند و زمانی که دختر به عکسی از دوران جوانی مادرش می رسد از وی می پرسد که "این عکس برای چه زمانی است؟"، مادر در پاسخ به این سوال می گوید: "این عکس برای دوران بارداری خود تو است."

دختر با تعجب از مادر پرسید : "در عکس شما یک گیلاس شراب در دست دارید!"

مادرش در پاسخ این سوال می گوید :"دکتر تجویز کرده بود و توصیه کرد ، گاهی اوقات شراب بخور تا روی بچه تاثیر مثبت و آرامش بخش بگذارد.دلیل دیگری نداشت!"

گفتنی است با وجود ضررهای خانمان سوز فراوان مشروبات الکلی که کاملاً هم ثابت شده است، شبکه فارسی وان اصرار عجیبی برای ترویج مصرف این گونه نوشیدنی ها دارد که فقط در راستای اهداف مدیران پشت پرده صهیونیست این شبکه برای تخریب بنیان جامعه ایرانی قابل ارزیابی است.طبق تحقیقات علمی دانشمندان از جمله مضرات الکل می توان به سرطان ریه ، سرطان معده ، پوکی استخوان ، سکته مغزی ، تشنج ، سرطان حنجره ، بیماریهای کلیه ، ناتوانی جنسی و دهها بیماری دیگر نام برد .

استفاده از مشروبات الکلی در دوران بارداری موجب ایجاد ناراحتی های جدی و غیر طبیعی شدن نوزاد می گردد. در یک آزمایشگاه که درباره ی اثرات الکل بر روی جنین مادران الکلی آزمایش انجام شد مشخص گردید که در 322 نوزادی که غیر طبیعی بودند، 32 درصد آنان متعلق به مادران مشروب خوار در حد افراط بودند و 14 درصد آنان متعلق به مادران مشروب خوار در حد متعادل و 9 درصد آنان متعلق به مادرانی که ترک کرده و در حال محرومیت به سر می برند.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 4
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 0
  • ۱۵:۴۱ - ۱۳۹۰/۰۸/۱۹
    0 0
    واقعا ممنونم از روشنگریتون و من الله توفیق
  • ۱۷:۵۵ - ۱۳۹۰/۰۸/۱۹
    1 0
    پزشک هستم. چندی پیش مطلبی از یک پزشک غیر مسلمان آمریکایی دیدم که نوشته بود حتی مصرف یک بار الکل می تواند منجر به آسیبهای اندک ولی غیر قابل برگشت مغزی بشود.
  • iman ۰۲:۰۱ - ۱۳۹۰/۰۸/۲۱
    0 0
    از مضرات مشروب : http://www.bbc.co.uk/news/uk-england-tyne-15689943
  • گندم ۰۱:۴۹ - ۱۳۹۰/۰۸/۲۶
    0 0
    شما ها هم فارسی وان نگاه می کنید ؟ فقط برای ما بده؟!

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس