کد خبر 783682
تاریخ انتشار: ۱۷ مهر ۱۳۹۶ - ۰۲:۲۰
روزنامه خراسان

در حالی که دولت مکلف شده برای بخشودگی سود، کارمزد و جریمه وام های دریافتی کشاورزان خسارت دیده از حوادث غیرمترقبه به مدت سه سال اقدام کند،دستورالعمل اجرایی قانون مذکور به عمده بانک های عامل ابلاغ نشده.

به گزارش مشرق، روزنامه خراسان در ستون ویژه خود نوشت:

ذره بین مسئولان روی شفافیت اقتصادی اتباع بیگانه

طبق گزارش تهیه شده توسط یکی از دستگاه های نظارتی، اتباع غیرمجاز بخش قابل توجهی از تولیدات برخی از اصناف مهم پایتخت را در اختیار گرفته اند . پس از این گزارش، یک مقام مسئول با صدور دستوری خطاب به تعدادی از نهادهای دولتی و حاکمیتی، از آن ها خواسته برای شناسایی این اصناف و اتباع فعال در آن اقدام کنند. همچنین تحلیلی منطقی و دقیق از وضعیت و شفافیت فعالیت شان را برای مشخص شدن تهدیدها و فرصت هایی که ممکن است این قشر برای جامعه به وجود بیاورد، ارائه کنند.

خبری از خبر خوش به کشاورزان خسارت دیده نشد 

در حالی که بر اساس بند "خ" ماده 33 قانون برنامه ششم توسعه، دولت مکلف شده برای بخشودگی سود، کارمزد و جریمه وام های دریافتی کشاورزان خسارت دیده از حوادث غیرمترقبه به مدت سه سال اقدام کند، طبق گزارش یک نهاد مسئول به مدیران اقتصادی دولت، اعلام شده حسب بررسی های این نهاد، دستورالعمل اجرایی قانون مذکور به عمده بانک های عامل ابلاغ نشده؛ در حالی که بسیاری از کشاورزان، خسارت هنگفتی را در سال های اخیر متحمل شده اند.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس