کد خبر 783200
تاریخ انتشار: ۱۵ مهر ۱۳۹۶ - ۲۰:۴۹
جودو

تیم کاتای مردان ایران با کسب ۱ نشان نقره و ۳ برنز بر سکوی سوم نهمین دوره پیکارهای جهان ایستادند.

به گزارش مشرق، نهمین دوره رقابت‌های قهرمانی جودو جهان در بخش کاتا در شرایطی امروز و به میزبانی شهر اولبیا کشور ایتالیا برگزار شد که تیم کشورمان که پس از ۶ سال با ترکیب کامل با حمایت شرکت دخانیات ایران در این رقابت‌ها حاضر شده بود با کسب ۱ نشان نقره و ۳ برنز بالاتر از ایتالیا میزبان بر سکوی سوم جهان ایستاد، ژاپن قهرمان شد و عنوان نایب قهرمانی به تیم فرانسه رسید و کشور میزبان چهارم شد.
در این دوره از رقابت‌ها و به صلاحدید مسئولان فدراسیون جهانی تیم‌ها پیش از برگزاری رقابت جهانی در رقابت‌های گرند اسلم روی تاتامی رفتند و برترین‌های هر رده جواز حضور در رقابت‌های جهانی را کسب کردند و کشورمان در ۴ بخش سهمیه مسابقات جهانی را کسب کرد.
در گوشین جوتسو حسن سالاری و محمدرضا صحرایی با پشت سر گذاشتن ایتالیا میزبان عنوان نایب قهرمانی را بدست آوردند، ژاپن قهرمان شد و ایتالیا بر سکوی سوم ایستاد.
در کاتامه نوکاتا تیم کشورمان با ترکیب مجتبی باجلان و سیدرضاروحانی در رقابتی نزدیک پس از ژاپن و ایتالیا به نشان برنز رسید تا بالاتر از تیم‌های قدرتمند اسپانیا، فرانسه و بلژیک سکو نشین شود.
در ناگه‌نو کاتا تیم ایران با امیر فرزانه حصاری و محمدعلی نودهی پس از ژاپن و رومانی سوم شد و ایتالیا به عنوان چهارم رسید.
در کیمه‌نو کاتا عبدالوهاب بردی و سید یاشار روح الله زاده به نشان برنز دست یافتند، فرانسه و ژاپن قهرمان و نایب قهرمان شدند.
در جونو کاتا کیوان حقیقت و رحمان رحمانی فر در اولین تجربه بین المللی خود در گرند اسلم هفتم شدند.

منبع: ایسنا

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس