جودو

نمایندگان اوزان ۹۰- و ۱۰۰+ کیلوگرم ایران با شکست مقابل رقبای خود از رقابت‌های جودوی جوانان جهان کنار رفتند تا پرونده تیم ۶ نفره جودوی ایران در این رقابت‌ها بدون رسیدن به مدال بسته شود.

به گزارش مشرق، در روز پایانی رقابت‌های جودوی جوانان جهان در زاگرب کرواسی،  علی پرهیزگار در وزن 90- کیلوگرم و حمیدرضا ملک‌زاده در وزن 100+ کیلوگرم به عنوان آخرین نمایندگان ایران به روی تاتامی رفتند و با شکست سنگین مقابل حریفان خود از گردونه رقابت‌ها کنار رفتند تا پرونده تیم ملی 6 نفره جودوی ایران در این رقابت‌ها بدون رسیدن به حتی یک مدال بسته شود.

 در جریان رقابت‌های امروز(شنبه) در وزن 100-کیلوگرم ، علی پرهیزکار در گام نخست برابر نماینده اتریش به میدان رفت و در مدت زمان یک دقیقه ایپون شد و با این شکست از گردونه رقابت‌ها کنار رفت.

حمیدرضا ملک زاده در وزن 100+ کیلوگرم نیز ابتدا برابرجودوکار آمریکا به برتری رسید اما در دومین مبارزه برابر حریف خود از هلند در مدت زمان ٤٩ ثانیه ضربه فنی شد و آخرین نماینده تیم ملی ایران در این رقابت‌ها نیز از گردونه رقابت‌ها حذف شد.

پیش از این جعفر فیروزآبادی در وزن 60-، علیرضا خجسته در وزن 66-،جوادمرادی در وزن 81- و قاسم باغچقی در وزن 90- کیلوگرم با شکست مقابل رقبا از دور رقابت‌ها کنار رفته بودند.

منبع: تسنیم

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس