کد خبر 783165
تاریخ انتشار: ۱۵ مهر ۱۳۹۶ - ۱۷:۱۱
کی روش

سرمربی تیم ملی فوتبال ایران، گفت: محرومیت طارمی برای همه فوتبال بد است و روی عملکرد همه تاثیر می‌گذارد. الان که این تصمیم گرفته شده و کاری نمی‌شود کرد اما مسئولیت من این است که از بازیکنان حفاظت کنم.

به گزارش مشرق، کارلوس کی‌روش در حاشیه تمرین تیم ملی ایران، گفت: در ابتدا به خبرنگاران خوشامد می‌گویم. همیشه از حضور رسانه‌ها در کنار تیم ملی خوشحال هستیم. این یعنی اینکه شما چشم،‌گوش و احساسات هواداران هستید. حضور شما برای ما فراتر از خوشحال بودن است و بسیار خوشحالیم که در اینجا هستید.

وی افزود: شرایط تیم ملی بسیار خوب و رو به جلو است. ما برنامه‌های آماده‌سازی خود را پیش می‌بریم. در برنامه بلند مدت خود 6 دیدار دوستانه در نظر گرفتیم و شرایط به گونه‌ای است که سعی می‌کنیم بازیکنان را حفظ کنیم تا آنها بتوانند عملکردشان را به خوبی نشان دهند. مراحل میان مدت و مرحله پایانی اردوهای ما هم منتهی به جام جهانی خواهد شد.

سرمربی تیم ملی در رابطه با اینکه آیا از برگزاری بازی دوستانه بزرگ استقبال می‌کند عنوان کرد: استراتژی ما این است که تا ماه می 2018 ، 6 بازی دوستانه برگزار کنیم. همگان بدانند ما با محدودیت‌هایی برای بازی دوستانه روبرو هستیم. مثلا اگر یک کشور درخواست یک میلیون دلار،‌500 هزار دلار، 300 هزار دلار و غیره را داشته باشد قادر به پرداخت آن نیستیم چرا که محدودیت مالی داریم. از طریق ارتباطات و دوستانمان سعی می‌کنیم بازی دوستانه برگزار کنیم و هماهنگی‌های لازم را بوجود بیاوریم. ما در برنامه میان مدت سه یا دو بازی دوستانه طراحی کردیم که اگر سه بازی دوستانه انجام دادیم دیگر در برنامه پایانی خود بازی دوستانه نخواهیم داد اما اگر در برنامه میان مدت دو بازی انجام دادیم در برنامه پایانی یک بازی دوستانه تدارک خواهیم دید.

سرمربی تیم ملی در پاسخ به این سوال که مهدی تاج اعلام کرده است پیشنهاد داده مارکار آقاجانیان به کادر فنی تیم ملی بزرگسالان اضافه شود اظهار داشت: در درجه اول باید بگویم هر زمان که مارکار به تمرین تیم ملی بیاید به او خوشامد می‌گوییم. تیم ملی مکانی است که متعلق به آقاجانیان است. وقتی شنیدم او به عنوان سرمربی تیم ملی زیر 21 زیر 18 و زیر 17 سال روی امور نظارت دارد خیلی خوشحال شدم. حضور او اینجا به این معناست که می‌تواند به تعلیمات مربیگری ادامه دهد و این دانش را به رده‌های دیگر انتقال دهد. حضور او را در این سمت بسیار مثمر ثمر می‌دانم چرا که می‌تواند دانش خود را به رده‌های دیگر انتقال دهد.

وی ادامه داد: تا جایی که من می‌دانم و طبق صحبتی که مهدی تاج انجام داد طارمی امروز باید به کمیته اخلاق می‌رفت اما به هر حال باید بگویم که محرومیت این بازیکن برای همه فوتبال بد است و روی عملکرد همه تاثیر می‌گذارد. الان که این تصمیم گرفته شده و کاری نمی‌شود کرد اما مسئولیت من این است که از بازیکنان حفاظت کنم. تنها کاری که در این شرایط می‌توانم انجام دهم این است که در راستای حمایت از این بازیکن و روند آماده‌سازی‌اش تلاش کنم. او در 18 بازی اخیر ما حضور داشته و بازیکن مهمی برای آینده فوتبال ایران است که باید آمادگی‌اش حفظ شود تا بتواند بعد از 4 ماه در خدمت فوتبال ایران باشد.

کی‌روش در پاسخ به این سوال که آیا برنامه‌های آماده‌سازی شما طبق برنامه پیش می‌رود افزود: فعلا همه ما کار می‌کنیم تا همه کارها به خوبی انجام شود. ما بازی با روسیه را در پیش داریم و باید بدانیم که در صورت عدم حضور آرژانتین در جام جهانی تیمی که به جای آنها به روسیه می‌آید تیم بسیار قدرتمندی است که از این تیم بهتر است. ما باید کار کنیم تا بازیکنان آماده حضور در جام جهانی باشند.

منبع: فارس

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس