image_2017-10-04_05-51-49.png

در جریان درگیری های امروز 45 تن از عناصر تروریستی داعش کشته و زخمی شدند، عملیات برای تثبیت مواضع در مناطق آزاد شده ادامه دارد.

به گزارش مشرق، نیروهای ارتش سوریه و رزمندگان جبهه مقاومت شب گذشته پس از قطع ارتباط عناصر تروریستی در شرق استان حماه و شمال استان حمص که منجر به دو تکه شدن آنان در مناطق اشغالی شد، از صبح امروز عملیاتی را برای پاکسازی مناطق آلوده آغاز کردند.

نیروهای سوری و مقاومت عملیات پاکسازی شرق استان حماه را از دو محور آغاز کردند و پس از درگیری های سنگین چند ساعته موفق شدند با عقب راندن تروریست های داعش، شهرک های «ابودالی، ام میال، ابوجبیلات، حردانه و ابوعلایا» را به کنترل خود درآورند و امنیت حومه خطوط انتقال را به طور کامل تامین کنند.

در جریان درگیری های امروز 45 تن از عناصر تروریستی داعش کشته و زخمی شدند، عملیات برای تثبیت مواضع در مناطق آزاد شده ادامه دارد و نیروهای سوری و مقاومت در حال تعقیب تروریست های داعش در تونل ها، ارتفاعات و غارهای منطقه هستند.

با پاکسازی های صورت گرفته، امنیت شهر راهبردی سلمیه به طور کامل تامین شد و در حال حاضر فقط 4 شهرک در شرق استان حماه در اشغال تروریست ها قرار دارد. در عملیات امروز 65 کیلومتر مربع از مساحت آلوده از وجود عناصر تروریستی پاکسازی شد.

به گزارش مشرق، تروریست های در معدود مناطق اشغالی در شرق استان حماه چاره ای جزء تسلیم یا کشته شدن ندارند و تحولات میدانی نشان می دهد تا ساعاتی دیگر این مناطق هم به کنترل نیروهای جبهه مقاومت درآید؛ در حال حاضر مساحتی حدود 50 کیلومتر مربع، معادل یک درصد شرق استان حماه در اشغال تروریست ها است.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 2
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 0
  • عبدالله IR ۰۶:۲۳ - ۱۳۹۶/۰۷/۱۳
    0 0
    سلام علیکم یاایهالمجاهدون ..انیمیشن احب کلکم فی حماه والجبالها , اهلها والصابرون فالحرب ...انیمیشن احبکم فی حین تمشون والقائعدون ....اگر درست ننوشتم ببخشید ای رزمندگان حزب الله ازهمه کشورهای اسلامی وهمرزمان ححجی که این الهی‌ شد. ایرانی‌ها برای من بااخلاص بسوی شماهست؟
  • IR ۱۹:۳۰ - ۱۳۹۶/۰۷/۱۳
    0 0
    نيروهاي داعش پس از فرار به كجا ميروند؟

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس