نقشه میدانی حماه و ادلب.jpg

یگان موشکی و توپخانه جبهه مقاومت به شدت در حال هدف قرار دادن مواضع تروریست‌ها در حومه روستاهای « ابودالی» است تا مانع از نفوذ آنان به مناطق تحت کنترل خود شوند.

به گزارش مشرق، دهها تن از عناصر تروریستی جبهه النصره در ۲۴ ساعت گذشته،حملات گسترده ای را علیه مواضع نیروهای جبهه مقاومت در جنوب استان ادلب و نزدیکی مرزهای شمالی استان حماه برای اشغال روستاهای « ابودالی و المشیرفه» انجام دادند.

درگیری های سنگین در این روستای « ابودالی» ساعت ها ادامه پیدا کرد و در نهایت نیروهای جبهه مقاومت موفق شدند حملات تروریست ها را به طور کامل دفع کنند؛ در جریان این درگیری ها چند خودروی انتحاری عناصر تروریستی قبل از رسیدن به مواضع نیروهای جبهه مقاومت منهدم شد.

از سویی دیگر، یگان موشکی و توپخانه جبهه مقاومت به شدت در حال هدف قرار دادن مواضع تروریست ها در حومه روستاهای « ابودالی» است تا مانع از نفوذ آنان به مناطق تحت کنترل خود شوند؛ در اثر حملات موشکی و توپخانه ای جبهه مقاومت، تحرکات تروریست ها در منطقه فلج شده است.

تروریست های جبهه النصره در جریان حملات خود توانستند تا حدودی به حومه غربی روستای « المشیرفه» نزدیک شوند و نیروهای سوری چند ایستگاه دفاعی را به صورت موقت تخلیه کردند؛ درگیری های درحومه این روستا همچنان ادامه دارد.

جنگنده های روسی و سوری در حال حاضر به شدت مواضع تروریست ها را در حومه غربی روستا المشیرفه و شهرک های حومه « الحمدانیه،خوین الکبیر، ام الخلاخیل، الطویبه، عطشان، سکیک و ارتفاعات مرق و خنزیر» هدف قرار می دهند.

به گزارش مشرق، در جریان حملات جنگنده های نیروهای متحد، ۸۰ تن از عناصر تروریستی جبهه النصره از پای درآمدند و خسارت های سنگینی به آنان وارد شد؛ در حومه روستاهای المشیرفه  و ابودالی هم تلفات تروریست ها در  ۱۶ ساعت گذشته به حدود ۶۵ تن افزایش پیدا کرده است.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 4
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 3
  • IR ۰۳:۵۶ - ۱۳۹۶/۰۷/۱۶
    16 4
    این سوریم گندشو دراورده بابا یه جارو می گیرید چرا دوباره لوش می دید
    • US ۱۳:۴۲ - ۱۳۹۶/۰۷/۱۶
      5 6
      برو بکمکشون تاعقب نشینی نکنن
  • IR ۱۲:۴۹ - ۱۳۹۶/۰۷/۱۶
    30 8
    ترکیه ادلب را اشغال کند...مگر خدا آن ها را بیرون کند...مثه قبرس اونجا رو هم اشغال می کنند...از ما گفتن
  • IR ۱۶:۳۵ - ۱۳۹۶/۰۷/۱۶
    2 1
    تروریست های جبهه النصره در جریان حملات خود توانستند تا حدودی به حومه غربی روستای « المشیرفه» نزدیک شوند و نیروهای سوری چند ایستگاه دفاعی را به صورت موقت تخلیه کردند!!

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس