5.jpg

همزمان با پیشروی های نیروهای سوری و مقاومت به سوی شهر السخنه، تعدادی از ارتفاعات حومه این میادین نفتی پاکسازی شدند.

به گزارش مشرق، آخرین تحولات میدانی از شرق استان حمص حاکیست، عملیات نیروهای جبهه مقاومت و ارتش سوریه در شرق استان حمص ادامه دارد و در جدیدترین پیشروی ها میادین نفتی « الهیل و السخنه» از اشغال عناصر تروریستی داعش خارج شدند.

همزمان با پیشروی های نیروهای سوری و مقاومت به سوی شهر السخنه، تعدادی از ارتفاعات حومه این میادین نفتی پاکسازی شدند.

از سویی دیگر با پاکسازی منطقه « وادی السحیل» نیروهای متحد توانستند خود را به نزدیکی منطقه « وادی الکبیر» برسانند. در همین محور نیروها در حال پیشروی به سوی میدان های گازی غرب شهر السخنه هستند.

در حال حاضر فاصله نیروهای ارتش و رزمندگان جبهه مقاومت با منطقه راهبردی « السخنه» به 6 کیلومتر کاهش پیدا کرده است و بیابانی بودن مناطق این امکان را فراهم کرده پیشروی ها با سرعت بیشتری صورت گیرد.

از حومه جنوب غرب منطقه السخنه هم خبر می رسد نیروهای متحد با پاکسازی ارتفاعات توانستند خود را به ارتفاعات « الربیعات» برسانند و فاصله خود را با منطقه السخنه به 10 کیلومتر کاهش دهند.

به گزارش مشرق شب گذشته برخی رسانه ها از آزادی منطقه السخنه خبر دادند اما یک منبع میدانی در گفت و گو با مشرق این خبر را تکذیب کرد و گفت: با وجود پیشروهای گسترده، نیروهای ارتش سوریه و رزمندگان جبهه مقاومت به حومه این منطقه مهم و حساس رسیده اند.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 4
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 0
  • ا IR ۰۴:۰۹ - ۱۳۹۶/۰۵/۰۶
    1 1
    از عمد نقشه قدیمی میزنین خیلی وقت هست که کل سویدا و نصف جنوب دمشق پاکسازی شده و جنوب دیرالزور تا تی ۲ رفتن و نصفه راهه البوکمالن,در جنوب عقیربات هم کلی روستا ازاد شده
    • IR ۱۳:۱۸ - ۱۳۹۶/۰۵/۰۷
      0 0
      برادر خودت آزاد کردی؟؟ خب تو نقشه مشرق که مناطق آزاد شده مشخصه
    • IR ۱۵:۰۱ - ۱۳۹۶/۰۵/۰۷
      0 0
      دوستمون درست میگن. کلی مناطق دیگه آزاد شده
  • م IR ۱۲:۰۵ - ۱۳۹۶/۰۵/۱۲
    0 0
    جبهه مقاومت ادلب و فوعه و كفريا رو فراموش نكند

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس