گیله وا

تصویربرداری سریال «گیله‌وا» با موضوع قحطی سال 1297 به پایان رسید.

به گزارش مشرق - آخرین روز ضبط سریال «گیله‌وا» امروز در روستای زرنان از توابع استان تهران انجام خواهد شد و با فیلمبرداری برداشت‌های آخر این سریال وارد مرحله تدوین می‌شود.

این در شرایطی است که پیش از این بیشتر سکانس‌های این سریال در کیاشهر و سیاهکل استان گیلان فیلمبرداری شده بود و از اوایل هفته پیش برای ضبط برداشت‌های آخر به استان تهران منتقل شده بود و در این مدت آخرین سکانس‌های خود را در شهرک سینمایی غزالی و زرنان شهریار پشت سر گذاشت.

ضبط سریال «گیله‌وا» به کارگردانی و نویسندگی اردلان عاشوری و تهیه‌کنندگی امیر بنان از ابتدای تابستان امسال با نقش آفرینی بازیگرانی چون «بهروز شعیبی»، «حمیدرضا پگاه»، «ستاره اسکندری»، «مهدی زمین‌پرداز»، «امیرحسین هاشمی»، «علی عطایی»، «پریا مردانیان»، «مهران رجبی»، «حسین توشه»، «ستاره حسینی» و «امیرحسین صدیق» در کیاشهر گیلان کلید خورد.

ضبط این سریال که برای به تصویر کشیدن برخی صحنه‌های تاریخی مورد نیاز از قحطی سال 1297، در تهران پی گرفته شد، امروز آخرین سکانس های خود را پشت سر خواهد گذاشت و از فردا وارد مرحله تدوین می شود تا برای پخش از سیمای ملی آماده خواهد شد.

این سریال به عنوان یکی از تازه‌ترین محصولات مرکز فیلم و سریال سازمان هنری رسانه‌ای اوج در تلاش است با نگاهی عاطفی به زندگی مردم شمال ایران در بستر اتفاقات تاریخی سال 1297 بپردازد و روایتگر سبک زندگی و روابط اجتماعی و عاطفی مردم ایران و به خصوص مردم خطه گیلان در صد سال گذشته باشد.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 1
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 0
  • IR ۱۶:۵۹ - ۱۳۹۶/۰۷/۱۲
    0 0
    حضرت موسی چی شد ?واقعا بعد از مرحوم سلحشور هیچکس عرضه و توانایی ساخت فیلم مذهبی نداره.فیلمی که مردم میپسندن و دوست دارن و در دنیا طرفدارداره نمیسازن.بعد پولهارو خرج فیلمای آشغالی میکنن که ارزش نگاه کردن ندارن.مشرق خواهشا پیگیری کن.نکنه نتانیاهو تهدیدشون کرده ?شایدم سلحشور رو اسراییل کشت ?

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس