گیله وا

فیلمبرداری سریال «گیله‌وا» با موضوع قحطی در ایران از روزهای جنگ جهانی اول به عنوان یکی از جدیدترین محصولات سازمان هنری رسانه‌ای اوج روز گذشته آغاز شد.

سرویس فرهنگ و هنر مشرق - فیلمبرداری سریال تاریخی اجتماعی «گیله‌وا» که به بررسی روابط اجتماعی و عاطفی مردم ایران در برهه‌ای خاص از تاریخ می‌پردازد به عنوان یکی از تازه‌ترین محصولات مرکز فیلم و سریال اوج در شمال کشور کلید خورد.

فیلمبرداری این سریال که با زاویه‌ای متفاوت و از دریچه‌ نگاه عاطفی مردم به روایت داستانی تاریخی از ایام قحطی ایران در واپسین روزهای جنگ جهانی اول می‌پردازد، پس از پایان نگارش فیلم‌نامه و طی کردن مراحل مقدماتی، روز گذشته 28 خرداد در کیاشهر استان گیلان آغاز شد.

اردلان عاشوری که فیلمنامه سریال «گیله‌وا» به قلم او است، به کارگردانی این سریال نیز می‌پردازد. همچنین حسین تراب‌نژاد به بازنویسی فیلمنامه این سریال پرداخته است و امیر بنان نیز تهیه‌کنندگی این اثر را بر عهده دارد.

سایر عوامل تولید سریال «گیله‌وا» عبارتند از: مجید اسکندری طراحی گریم، پیام عزیزی مدیریت فیلمبرداری، اصغر نژادایمانی طراحی صحنه و لباس، حسن لفافیان مدیریت برنامه‌ریزی، ایمان کرمیان مسئولیت جلوه‌های ویژه‌ی میدانی و داود معدنی مدیریت تولید را بر عهده دارند.

بر اساس برنامه ریزی، فیلمبرداری از سریال گیله‌وا که در روز گذشته آغاز شد تا اواخر تابستان ادامه خواهد داشت و احتمالاً در اواخر پاییز سال 1396 از سیمای جمهوری اسلامی ایران پخش خواهد شد.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 2
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 0
  • IR ۱۵:۱۲ - ۱۳۹۶/۰۳/۲۹
    3 0
    قحطی درست شده به دست انگل یس بریتانیای صغیر
  • IR ۱۵:۲۸ - ۱۳۹۶/۰۳/۳۰
    0 0
    مرگ و لعن و نفرین بر قاتلان خبیث نزدیک به ده میلیون نفر از هموطنان مظلومم! لعنت خدا بر بریتانیای حقیر جنایتکار!

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس