کد خبر 782187
تاریخ انتشار: ۱۲ مهر ۱۳۹۶ - ۱۴:۰۵
عبدالله گنجی

کانال امنیتی آمد نیوز قبل از اینکه از باور یا گرایش فکری خاصی پیروی کند مشحون از حقد و کینه و تنفر است.

به گزارش مشرق، عبدالله گنجی مدیرمسئول روزنامه جوان در کانال شخصی خود نوشت:

کانال امنیتی آمد نیوز قبل از اینکه از باور یا گرایش فکری خاصی پیروی کند مشحون از حقد و کینه و تنفر است.


در ابتدای کار، تلاش نمود با یک لیتر شیر واقعی و ترکیب نوزده لیتر آب ، درصدی  از واقعیت را به عنوان همه آن به خورد مخاطب بدهد.

در مرحله دوم تلاش کرد با ارجاع ادراک و ذهن مخاطب به مرحله قبلی ،دروغ را صددرصدی کند وبا آوردن  کد هایی از مکانها ،جلسات و افراد آن را باور پذیر نماید. نام بردن از بندی از زندان که فرزند لاریجانی به جرم جاسوسی در آن نگهداری می شود و یا ذکر نام افراد درگیر در پرونده ،نمونه هایی از تلاش برای اعتماد سازی است.

پس از ساخت  و تکرار خبر جاسوسی و دستگیری فرزند رئیس قوه، منتظر بازتابهای آن ماندند اما نه از داخل نظام  واکنشی دیدند و نه رسانه های اپوزیسیون حاضر شدند این اخبار را پوشش دهند.لذا برای خروج از بن بست و افتضاح"دروغ بزرگ"به دنبال راهی برای خروج غیر عریان از موضوع بر آمدند و دو خروجی را طراحی کردند.

اول:"سپاه می خواهد سر این پرونده معامله کند" تا مخاطب منتظر را به جاده ای کور شده ببرند  که هم ذهن آشفته اش باقی بماند هم از تعقیب خبر منصرف شود.
دوم اینکه" هیچ کس جرات رسیدگی به این پرونده را ندارد". یعنی هر دو مسیر این پرونده به پایان می رسد و آملی لاریجانی هم مسئول معامله و هم مامور ترساندن قضات می شود.

ورود دروغین به حیطه خانواده یک شخص و شخصی کردن تنفر و کینه  برای "بی اعتباری" رسانه ای کافی است.
از جهت خبری بی اطلاع هستم اما ممکن است آمدنیوز در تور نیروهای  تیز امنیتی گرفتار آمده باشد و به دست خود "اصل بی اعتبار سازی "را برای خود رقم زده باشد.


تمرکز این جماعت بر بازوهای توانمند نظام(سپاه،دستگاه قضا و..) نشانگر اهداف امنیتی پشت آن است و از قضا ننک این کانال برای کسانی است که در درون نظام هستند اما مورد ستایش آن هستند.


آملی لاریجانی اگر فاسد یا اهل معامله بود حتما مورد نوازش بود. اگر امثال ایشان مورد مدح قرار می گرفتند حتما باید به وی شک می شد و تا مرز عزل وی  پیش می رفتیم.


معنی این وجیزه  دفاع از قوه قضائیه نیست که حتما درکنار زحمات ، فساد  نیز در آن هست والبته  این فساد قائم به رئیس آن نیست و با جابجایی نیز فساد موجود حل نمی شود. اما دستمال شخص  آملی تمیز است  و شاخص آن غضب موجود علیه ایشان از ناحیه ضد انقلاب است.


هدف  در اینجا دفاع از یک خانواده متدین است که مورد حملات ناجوانمردانه قرار گرفتند و ریشه این حملات  به خاطر ایستادن آنان بر مسیر  دیانت و دفاع از انقلاب اسلامی است

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 2
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 2
  • IR ۱۴:۳۱ - ۱۳۹۶/۰۷/۱۲
    10 24
    چرا خودشان تکذیبیه نمیدهند؟
  • IR ۱۴:۳۳ - ۱۳۹۶/۰۷/۱۲
    21 7
    ياران واقعي رهبر انقلاب با تمام آبرويشان وارد ميدان شده اند

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس