نقشه میدانی مرکز سوریه.jpg

نیروهای سوری و مقاومت پس از درگیری های سنگین و نفس گیر توانستند مواضع خود را در حومه غربی شهر عقیربات و شهرک های « عکش و رسم العباکیه» تثبیت کنند.

به گزارش مشرق، آخرین تحولات میدانی از شرق استان حماه و شمال استان حمص حاکیست، نیروهای ارتش سوریه و رزمندگان جبهه مقاومت با ادامه پیشروی ها در محورهای مختلف، ضربات سنگینی را به عناصر تروریستی داعش وارد کردند و به پیروزی راهبردی دست یافتند.

نیروهای سوری و مقاومت پس از درگیری های سنگین و نفس گیر توانستند مواضع خود را در حومه غربی شهر عقیربات و شهرک های « عکش و رسم العباکیه» تثبیت کنند و عملیات را برای قطع ارتباط تروریست های داعش در شمال استان حمص و شرق استان حماه ادامه دهند.

خبرها حاکیست، نیروهای ارتش سوریه و رزمندگان جبهه مقاومت در نهایت موفق شدند با ادامه پیشروی ها از حومه شمال شرق منطقه جب الجراح، شهرک های « الوضیحی، جابریه و النشیمی» را به کنترل خود درآورند و پس از سه ماه درگیری سنگین، تروریست ها را در شمال استان حمص و شرق استان حماه از یکدیگر جدا کنند و به محاصره در بیاروند.

با پاکسازی های صورت گرفته، نیروهای جبهه مقاومت و ارتش سوریه از محور شمال شرق منطقه جب الجراح به نیروهای متحد مستقر در شهرک رسم العبد در جنوب شهر عقیربات رسیدند و  مواضع تروریست های داعش در استان های حمص و حماه به دو تکه تقسیم شد.

به گزارش مشرق در جریان درگیری های امروز حدود ۴۰ تن از عناصر تروریستی داعش به هلاکت رسیدند و دهها تن دیگر زخمی شدند؛ از سویی دیگر ، گروهی از تروریست های داعش در محور شمالی ( شرق استان حماه) و مناطق« ابوجبیلات، ابودالی، سد عقارب، نزار ۹ و ارتفاع تباره و...» محاصره شدند و در محور جنوبی هم ( شمال استان حمص)، تروریست ها در مناطق « شهاب، جب البشیر، ام قبیبه، عله العلیان و کوه بلعاس» محاصره شدند.

در حال حاضر، عناصر تروریستی داعش در مساحت ۷۰۰ کیلومتر مربعی در دو بخش شمال استان حمص و شرق استان حمص محاصره شده اند اما آنان با تمام قدرت از مواضع خود دفاع می کنند تا همچنان با خرید زمان، مانع از آزاد شدن نیروهای جبهه مقاومت و اعزام آنان به استان دیرالزور شوند.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 2
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 1
  • ا IR ۰۵:۴۱ - ۱۳۹۶/۰۷/۱۲
    7 22
    همیشه برام سوال بود این داعسیهای محاصره شده کجا میرن و چی میشن کسی هم پیگیرشون نیست بعد از این اتفاقات معلوم شد توی شرق حلب یا شرق شاعر تا طیبه و سخنه ان همه داعشی غیب شدن اسمشون هسته های خاموش هست مردم اون شهرها هم نمیشناسنشون.مشرق فرافکنی نکن از پیشروی کردها در تمامیه شرق دیرزور خبر بزار.البته یه خوبی که داشته دیگه برای مدتی کلمه تئوری توطئه از بین رفته هر چند همون بزدلها بعدا مجددا با تغییر افکار و اعتقادات مردم کاری میکنن که چیزهایی که الان ملاک هست بی ارزش بشن
    • IR ۰۸:۴۸ - ۱۳۹۶/۰۷/۱۲
      11 2
      جنگ غیر منظم و غیر کلاسیک همینه دیگه یعنی هر روز از یه جا سر در میارن

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس