image_2017-10-01_05-09-34.jpg

از شرق استان حماه هم خبر می رسد، جنگنده های روسی به شدت مواضع گروه تروریستی داعش را در حومه شرق شهر سلمیه هدف قرار می دهند و موفق به انهدام چند پایگاه و اتاق عملیات تروریست های داعش شده اند.

سرویس جهان مشرق -آخرین تحولات میدانی از شمال استان حمص حاکیست، عملیات نیروهای ارتش سوریه و رزمندگان جبهه مقاومت علیه عناصر تروریستی محاصره شده ادامه دارد و در جدیدترین پیشروهای میدانی، بخش هایی دیگر از حومه شمال شرق منطقه جب الجراح پاکسازی شد.

نیروهای سوری و مقاومت با حملات گسترده ای علیه عناصر تروریستی موفق شدند پس از درگیری های سنگین، مواضع خود را در شهرک های « ام الریش، مسعده، رسم الناقه، ام الصوص، الخرافیش، رسم الارنب، الغزیله، الرک، ام حویش، صفیه و الزبیه»  و ارتفاعات حومه تثبیت کنند.

برای دسترسی به سایز اصلی روی نقشه کلیک کنید

در جریان این عملیات، نیروهای سوری و مقاومت توانستند 37 کیلومتر مربع از مساحت آلوده را به کنترل خود درآورند؛ در محور جنوبی شرق منطقه جب الجراح هم نیروهای مقاومت با تثبیت مواضع در 7 روستا تازه پاکسازی شده، مساحتی بالغ بر 54 کیلومتر مربع را از اشغال تروریست ها خارج کردند.

از شرق استان حماه هم خبر می رسد، جنگنده های روسی به شدت مواضع گروه تروریستی داعش را در حومه شرق شهر سلمیه هدف قرار می دهند و موفق به انهدام چند پایگاه و اتاق عملیات تروریست های داعش شده اند.

 از سویی دیگر تروریست های داعش هم با شلیک خمپاره، مناطق مسکونی شهرک های « تل الخط، برغوثیه و حردانه» را در حومه شرقی شهر سلمیه هدف قرار دادند؛ گزارش ها حاکیست درگیری هایی شدید در حومه غربی شهرک حنایا ادامه دارد و نیروهای جبهه مقاومت در این محور درصدد هستند خود را به خطوط انتقال گاز برسانند.

به گزارش مشرق، در حال حاضر، در شمال استان حمص و شرق استان حماه، مساحتی نزدیک به 785 کیلومتر مربع در اشغال عناصر تروریستی داعش است و نیروهای جبهه مقاومت تاکنون موفق شده اند، 107 شهرک و مساحتی نزدیک به ۲ هزار و 255 کیلومتر مربع را به کنترل خود درآورند.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 11
  • در انتظار بررسی: 1
  • غیر قابل انتشار: 0
  • علیرضا IR ۱۶:۳۵ - ۱۳۹۶/۰۷/۰۹
    15 2
    بالاخره تکلیف جاده السخنه به دیر الزور چی شد ؟؟الان امن شده یا نه ؟؟
    • IR ۱۷:۱۳ - ۱۳۹۶/۰۷/۰۹
      4 7
      قبلا گفتند که جاده باز شده ؛ امنیت مطلق تا داعش رو از غرب فرات نرونند ...
    • US ۱۸:۲۱ - ۱۳۹۶/۰۷/۰۹
      10 9
      کجایی دادش/ داعش رسید الطیبه.جاده قطعه
    • رضا CA ۲۳:۵۱ - ۱۳۹۶/۰۷/۰۹
      1 0
      سید جان نخود بریز
  • IR ۱۶:۵۲ - ۱۳۹۶/۰۷/۰۹
    23 8
    مقاومت پیروزه چه بخوان و چه نخوان
  • IR ۱۷:۴۰ - ۱۳۹۶/۰۷/۰۹
    43 3
    افرین به حزب الله و ایران و دم روسیه و پوتین هم گرم باد
  • IR ۱۸:۲۸ - ۱۳۹۶/۰۷/۰۹
    15 2
    باید قبل از هر کاری اول به شدت منطقه مورد نظر بمباران هوایی و موشک باران شود بعد وارد شوند
  • حسن IR ۱۸:۳۷ - ۱۳۹۶/۰۷/۰۹
    22 3
    ارتش حتما باید منابع انرژی شرق فرات رو بگیره وگرنه اگه کردها اون منابع رو بگیرن به پشتیبانی امریکا هیچوقت دیگه رهاش نمیکنن و این یعنی تجزیه حتمی سوریه. فرماندهان محترم توجه کنن نبوغ خاصی میخواد اینکار...
  • IR ۱۹:۳۱ - ۱۳۹۶/۰۷/۰۹
    3 26
    روسیه ، سوریه رو از شر داعش خلاص می کنه و اونوقت سوریه ضعیف و مثل یک سیب میخورتش
  • IR ۲۳:۲۷ - ۱۳۹۶/۰۷/۰۹
    1 0
    کردها به موزات ارتش سوریه به سمت پایین رود فرات دارند پایین می آیند
  • علیرضا IR ۰۰:۲۷ - ۱۳۹۶/۰۷/۱۰
    4 0
    امروز گفتن هسته های مخفی داعش القریتین رو گرفتن این تاکتیک گروه های چریکیه که خودشون رو در مقابل گروه قویتر قرار نمیدن بلکه مخفی می شن تا آ ب از آسیاب افتاد ضربشونو میزنن تو تمام مناطق باز پس گرفته شده این مساله هست ولی مساله وحشتناک خود دمشقه محله های جوبر عین ترما دوما یرموک داریا ده ها برابر این هسته های خفته درش هست اونم در مرکز پایتخت اینها به محض اینکه خیالشون از اطراف سوریه راحت شه تو یه غافلگیری پایتخت رو فتح می کنن

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس