کد خبر 781863
تاریخ انتشار: ۱۱ مهر ۱۳۹۶ - ۲۲:۱۱
الهه منصوریان

در پایان چهاردهمین دوره رقابتهای ووشو قهرمانی جهان تیم ملی ووشو کشورمان در بخش ساندا برای اولین بار با عبور از قهرمان سنتی این رشته قهرمان جهان شدند.

به گزارش مشرق، این دوره از مسابقات جمعه هفتم مهرماه به میزبانی روسیه در شهر کازان روسیه آغاز شد که در پایان ۵ روز رقابت بهترین های جهان، تیم ملی ایران که با هشت سانداکار در این دوره از مسابقات شرکت کرده بود، با کسب هفت مدال طلا و یک نقره برای اولین بار موفق به کسب عنوان قهرمانی در این بخش شد. چین قهرمان سنتی این رشته نایب قهرمان شد و مصر در جای سوم ایستاد. 

اما در مجموع دو بخش تالو و ساندا چین با اقتدار و کسب ۱۴ مدال طلا عنوان قهرمانی را به خود اختصاص داد. تیم ملی کشورمان با ۹ مدال طلا و دو برنز عنوان نایب قهرمانی را در مجموع دو بخش ساندا و تالو به خود اختصاص داد و هنگ کنگ با ۵ طلا، سه و سه برنز در مکان سوم ایستاد. 

بنابراین پرونده تیم ملی ووشو کشورمان با کسب هشت مدال طلا، یک نقره و دو برنز در این رقابتها بسته شد.  شهربانو و الهه منصوریان، مریم هاشمی، محسن محمد سیفی، یوسف صبری، معین تقوی، میلاد عارفی مقدم و تیم دوئلین مردان(نوید مکوندی، فرشاد عربی و امیر محمدرضایی) هشت مدال طلا، حمیدرضا قلی پور یک نشان نقره، هانیه رجبی و زهرا کیانی هم دو مدال برنز کسب کرده اند. 

این دوره از رقابتها جمعه هفتم مهرماه در کازان روسیه آغاز شده بود. 

منبع: مهر

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 2
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 0
  • یاشاسین اردبیل IR ۲۲:۱۴ - ۱۳۹۶/۰۷/۱۱
    8 1
    افرین بر ساندا کاران میهن ما و آفرین بر خواهران منصوریان.
  • IR ۰۱:۴۶ - ۱۳۹۶/۰۷/۱۲
    1 0
    اون منفی همیشگی رو خود مشرق میده.

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس