کد خبر 781714
تاریخ انتشار: ۱۱ مهر ۱۳۹۶ - ۱۴:۰۷
شفر

عضو هیئت مدیره باشگاه استقلال تأکید کرد که وینفرد شفر حداقل دو سال در این تیم کار خواهد کرد.

به گزارش مشرق، جواد قراب درباره عقد قرارداد وینفرد شفر با باشگاه استقلال، اظهار داشت: ما امروز قراردادی دو ساله با شفر امضا کردیم که مبلغ آن به‌زودی از طریق رسانه‌ها اعلام خواهد شد.

وی درباره اینکه گفته می‌شود این مربی بسیار ارزان‌تر از تریم است، عنوان کرد: دستمزد شفر خیلی پایین‌تر از تریم است، آن‌هم در شرایطی که او یک مربی آلمانی است. مربیان آلمانی بسیار قانونمند و منظم هستند. عقد قرارداد با شفر از هر نظر به نفع باشگاه استقلال شد.

عضو هیئت مدیره باشگاه استقلال در واکنش به این پرسش که آیا رحمتی و جباری به تمرینات استقلال باز خواهند گشت، گفت: بله، قطعاً آنها برمی‌گردند. چرا نباید رحمتی و جباری در تیم باشند؟ آنها با هیچ‌کس مشکل نداشته و ندارند، حتی منصوریان. یک مسئله‌ای خارج از زمین فوتبال پیش آمده بود که حل شد. خود شفر نیز علاقه‌مند به بازگشت این دو بازیکن است و تأکید کرده است بازیکنی را حذف نکنیم. مسائل مربوط به بازیکنان و کادر فنی به ما، اعضای هیئت مدیره ارتباطی ندارد. در این‌باره حرف اول و آخر را سرمربی می‌زند. ما اصلاً دخالتی در کار او نداریم.

قراب در ارتباط با اینکه شفر چقدر از فوتبال ایران شناخت دارد، یادآور شد: او به ما اعلام کرد فوتبال آسیا را دقیقاً می‌شناسد. او در تیم‌های عربی و تیم ملی تایلند کار کرده است و تقریباً از کل فوتبال ایران و آسیا شناخت دارد. او حتی چند بازیکن استقلال را نام برد. شفر هشت بازی ما در لیگ و همچنین یک بازی ما در جام حذفی را دیده است تا با شناخت بهتری کارش را شروع کند.

وی در این‌باره اضافه کرد: شفر خیلی علاقه‌مند بود که به ایران بیاید. او حتی از تونس هم پیشنهاد داشت، اما دوست داشت به ایران بیاید. شفر علاقه‌مند است در فوتبال کشورمان کار کند. به‌هرحال فوتبال ما در دنیا زبانزد است و طبیعی است که مربیان دوست داشته باشند اینجا کار کنند.

عضو هیئت مدیره باشگاه استقلال در پاسخ به این پرسش که آیا قرارداد شفر دو ساله مشروط است یا نه، گفت: نه، چرا مشروط باشد؟ او دو سال قرارداد دارد و تا پایان قراردادش می‌ماند.

قراب درباره زمان انتخاب دستیاران شفر، خاطرنشان کرد: او قرار نیست دستیاری با خودش به ایران بیاورد، به غیر از پسرش که او هم قرار است آنالیزور باشد و بازی‌های استقلال را از روی سکوها ببیند. ما برای شفر دو پیشکسوت خوب باشگاه را در نظر داریم، دو عزیزی که از شفر کار یاد بگیرند و بعد از رفتن او، هدایت تیم به آنها سپرده شود. البته ما هنوز دستیاران ایرانی شفر را انتخاب نکرده‌ایم و قرار است درمورد گزینه‌های مطرح شده کمیته فنی تصمیم‌گیری کند.

وی در پایان راجع‌به اینکه آیا قرار است نوازی و دین‌محمدی دستیاران شفر شوند، گفت: نه، ما هنوز کسی را انتخاب نکرده‌ایم. ضمن اینکه نوازی دارد در تیم امید خوب نتیجه می‌گیرد.

منبع: تسنیم

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس