کد خبر 781142
تاریخ انتشار: ۱۰ مهر ۱۳۹۶ - ۱۰:۵۰
تصادف

رئیس مرکز اطلاعات و کنترل ترافیک پلیس راهور ناجا با تشریح تصادفات رانندگی در ۲۴ ساعت گذشته گفت: در این حوادث سه نفر کشته و ۱۵ نفر مجروح شدند.

به گزارش مشرق، سرهنگ نادر رحمانی  با اشاره به  تصادف ٦ وسیله(یک دستگاه پژوپارس، پراید، سمند و ٢دستگاه پژو ٢٠٦) در استان قزوین،منجر به مجروح شدن ١٠ نفر ( ٢ نفر بستری و ٨ نفر سطحی) شد. درباره این تصادف که ساعت ٢٢ شب گذشته ، اتفاق افتاده، گفت: به گزارش پلیس راه قزوین-زنجان این تصادف در کیلومتر ۵١ آزادراه قزوین-زنجان رخ داده است. علت، حرکت راننده به صورت دنده عقب در اتوبان بوده است.

وی همچنین به واژگونی یک دستگاه پژو  در استان زنجان اشاره کرد و گفت: این تصادف در کیلومتر ٣٣ محور زنجان یولاماجی و ساعت یک بامداد یکشنبه اتفاق افتاده و ٣ نفر کشته به جای گذاشته است. علت، تخطی از سرعت مطمئنه بوده است.

سمنان: واژگونی پژو ٢٠٦

ساعت ١٦ یکشنبه، یک دستگاه پژو ٢٠٦ در کیلومتر ٤٦ محور میامی-شاهرود واژگون شد که ٥ نفر مجروح به جای گذاشته است. علت حادثه، بی توجهی راننده به جلو بوده است.

قم: تصادف ٢ تریلر

این بار تصادف در کیلومتر ٦ جاده کمربندی شاه جمال به ٧٢ تن اتفاق افتاده که طی آن یک دستگاه تریلر کشنده هوو(حامل بار گاز مایع) با تریلر کشنده دانگ فنگ برخورد کرده است.تصادف، ساعت ٤ صبح یکشنبه روی داده که خوشبختانه تنها خسارت مادی به جای گذاشته است. علت، بی توجهی راننده تریلر کشنده هوو به جلو بوده است.

منبع: مهر

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 1
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 0
  • IR ۱۲:۱۶ - ۱۳۹۶/۰۷/۱۲
    0 0
    بعضیها از الفبای رانندگی هم بویی نبرده اند اخه دنده عقب رفتن تو اتوبان گواهینامه دادن فله ای همین عواقب راهم دارد

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس