کد خبر 78043
تاریخ انتشار: ۱۷ آبان ۱۳۹۰ - ۱۷:۲۶

در پی جنجالهای اخیر بر سرمسائل مالی در شبکه تلویزیونی صدای امریکا که منجر به اخراج عوامل خود فروخته ای چون محسن سازگارا ، احمد باطبی ، چنگیز چالنگی و ... به وضع رقت انگیزی از این شبکه شد ، اطلاعات جدیدی نیز از این جریانهای ذی نفع افشا شد.

به گزارش مشرق به نقل از باشگاه خبرنگاران، تارا نیازی که اخیرا به همراه امیرعباس فخرآور عضو کمیته اصلی کنفرانس " گذار به دموکراسی  در ایران"  که با حمایت مالی دانشگاه امنیت ملی و سیاست خارجی واشینگتن "آی دبلیو پی" به فعالیت علیه نظام جمهوری اسلامی ایران می پردازند، اخیرا در سایت ضد انقلابی بالاترین برخی منابع مالی محسن سازگارا ، ضد انقلاب شایعه پراکن رسانه های امریکا را افشاء کرد.
 

وی در مطلب خود با اشاره به سطح معلومات پایین سازگارا، برخی منابع مالی موسسه ای بنام"  تحقیقات معاصر " که در جهت فعالیت ضد نظام جمهوری اسلامی و مردم ایران تأسیس شده را لو داده و گفته است: " در حالیکه خود سازگارا ادعا میکند به صورت مستقل فعالیت میکند اما کارمندان صدای امریکا و همکاران وی همگی می دانند که هزینه های آنرا موسسات دولتی و غیردولتی امریکایی میدهند".

تارا نيازي همچنين ادامه داده كه : " آقای سازگارا برای همین ویدئوهای روزانه و برنامه هفتگی صدای امریکا سالیانه 100.000 دلار از امریکاییها پول دریافت میکند ، در حالیکه ادعا میکند بابت اینها چیزی دریافت نکرده است ! اما خود کارمندان صدای امریکا نطر دیگری دارند در این خصوص ! ".
 
 
اين خانم در بخش ديگري از سخنان مكتوب خود بر حماقت فتنه گران در پشتيباني از افرادي همچون سازگارا تاكيد كرده و گفته است: " دلم برای سادگی هموطنانم که از نزدیک شاهد این جریانات نیستند و دل خوش کرده اند بر آنچه که فکر می کنند واقعیت است، می سوزد! دلم می گیرد از اینهمه سادگی عزیزانم  و بر اینهمه سوء استفاده گری این حضرات هزار چهره! 

 

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 2
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 0
  • ۲۲:۰۸ - ۱۳۹۰/۰۸/۱۷
    1 0
    این کجاش سند بود؟؟؟
  • مرتضي خاكپور ۰۰:۰۵ - ۱۳۹۰/۰۸/۱۸
    0 0
    به دلقك اين همه نمي دهند !؟

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس