کد خبر 780100
تاریخ انتشار: ۶ مهر ۱۳۹۶ - ۱۲:۳۶
 دیدار تیم های سپیدرود رشت و استقلال تهران

پیشکسوت تیم فوتبال استقلال با بیان اینکه هیچکس سرجای خودش نیست گفت: در چنین شرایطی مسئولان باشگاه هر چه زودتر یک مربی باتجربه را انتخاب کنند.

به گزارش مشرق، شاهرخ بیانی در خصوص وضعیت این روزهای استقلال گفت: سال های در این تیم بودم اما چنین شرایطی را تجربه نکردم، همه چیز به هم ریخته است و هیچ کس سر جای خودش نیست هواداران هم که نگران ترین افراد هستند و دل شان برای تیم شان می سوزد و نمی دانند در روزهای آینده چه اتفاقی خواهد افتاد.

وی تصریح کرد: در آستانه دربی هستیم اما هنوز وضعیت سرمربی تیم مشخص نشده است و نمی دانیم چه کسی سکان هدایت استقلال را به عهده خواهد گرفت، آیا کسی که سرمربی آبی پوشان خواهد شد می تواند این تیم را از شرایط کنونی خارج کند یا خیر.

پیشکسوت استقلال در مورد استعفای علیرضا منصوریان هم گفت: واقعا شرایط برای سرمربی آبی پوشان سخت شده بود، به اعتقاد من با این وضع مبهمی که در باشگاه استقلال وجود داشت او باید زودتر از اینها استعفا می داد. متاسفانه یکی از اعضای هیات مدیره بدترین صحبت را در برنامه ۹۰ انجام داد و نشان داد هیچ تجربه ای در زمینه ورزش ندارد و اینکه می گوید سال ها در ورزش بوده است به اعتقاد من با چنین شرایطی سرمربی استقلال باید دو هفته زودتر این کار را انجام می داد تا به او هم بی حرمتی نشود.

بیانی در پاسخ به این پرسش که آیا در این مقطع مربی خارجی می تواند چاره گشا باشد یا داخلی اظهار داشت: باید ببینیم منظورمان از مربی خارجی چیست، آیا یک مربی بادانش یا یک مربی بی کیفیت. اگر قرار است از یک مربی خارجی سطح پایین استفاده کنیم همان بهتر که به جای دور ریختن پول بیت المال یک مربی خوب داخلی را جذب کرده که با شرایط باشگاه و بازیکنان آشنا باشد و بتواند تیم را از بحران کنونی خارج کند. متاسفانه با توجه به اینکه باشگاه های ایرانی نمی توانند مربیان گران قیمت جذب کنند پس باید به فکر یک مربی خوب داخلی باشیم.

پیشکسوت استقلال در پایان خاطرنشان کرد: حرف آخرم با هواداران است آنها که نگران وضعیت تیم محبوب شان هستند همیشه در سرما و گرما از تیم شان حمایت می کنند اما از آنان می خواهم تا به مسئولان فرصت دهند تا بهترین گزینه را برای سرمربیگری انتخاب و آنها هم با حمایت از انتخاب باشگاه باعث موفقیت تیم محبوب شان شوند.

منبع: مهر

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس