نیروهای سوری در دیرالزور

نیروهای سوری و مقاومت با عقب راندن عناصر تروریستی داعش، از بخش های شمالی و جنوبی به ورودی این ایستگاه مهم رسیده اند.

به گزارش مشرق، آخرین تحولات میدانی از شرق سوریه حاکیست، عملیات نیروهای ارتش سوریه و رزمندگان جبهه مقاومت با پشتیبانی جنگنده های روسی در جنوب استان دیرالزور برای پیشروی به سمت ایستگاه پمپاژ دوم ادامه دارد.

عملیات نیروهای سوری و مقاومت برای پاکسازی ایستگاه پمپاژ دوم از دو محور آغاز شده و خبرها حاکیست، نیروهای سوری و مقاومت با عقب راندن عناصر تروریستی داعش، از بخش های شمالی و جنوبی به ورودی این ایستگاه مهم رسیده اند.

تاکنون نزدیک به ۵۰ کیلومتر مربع از مساحت آلوده در حومه ایستگاه پمپاژ دوم به کنترل نیروهای ارتش سوریه و رزمندگان جبهه مقاومت درآمده است؛ در جریان درگیری ها هم ۴۵ تن از تروریست های داعش کشته و زخمی شده اند.

درگیری ها به شدت در حومه ایستگاه پمپاژ دوم ادامه دارد؛ این ایستگاه در جنوب استان دیرالزور و نزدیکی مرزهای اداری جنوب شرق استان حمص واقع شده و با شهر مرزی البوکمال ۳۵ کیلومتر فاصله دارد و نقطه اتصال شهر البوکمال به مناطق نفتی و ایستگاه پمپاژ سوم است.

به گزارش مشرق، با پاکسازی های صورت گرفته، نیروهای سوری و مقاومت به ۱۵ کیلومتری ایستگاه پمپاژ دوم رسیده اند؛ این ایستگاه همچنین جزء سه ایستگاه بزرگ نفتی در سوریه محسوب می شود. این ایستگاه  دو سال و نیم قبل به اشغال عناصر تروریستی داعش درآمد.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 3
  • در انتظار بررسی: 10
  • غیر قابل انتشار: 2
  • عبدالله IR ۱۹:۱۹ - ۱۳۹۶/۰۷/۰۵
    42 2
    احسنت خسته نباشید مارادعاکنید یاجندالاسلام
  • IR ۱۹:۲۰ - ۱۳۹۶/۰۷/۰۵
    38 18
    نمی دانم چرا داعشی ها فقط در برابر ارتش سوریه و نیروهای همپیمان مقاومت می کنند؟ چرا در برابر کردهای سوریه فقط فرار می کنند؟
  • ناشناس IR ۲۲:۲۶ - ۱۳۹۶/۰۷/۰۵
    7 13
    چرا ارتش سوریه از فرات نمی تونه عبورکنه

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس