افشار دوست

دبیر فدراسیون والیبال ایران گفت: فعلا تصمیمی برای ثبت نام و حضور در انتخابات ریاست فدراسیون والیبال ندارم و به عنوان دبیر مجمع فعالیت خواهم کرد.

به گزارش مشرق، در حالی که از محمود افشاردوست، دبیر فعلی فدراسیون والیبال به عنوان یکی از نامزدهای اصلی احراز پست ریاست این فدراسیون نام برده می‌شود اما خودش می‌گوید که هنوز تصمیمی برای ثبت نام در انتخابات ندارد.

افشاردوست اظهار داشت: من تا این لحظه روی قضیه ثبت‌نام مانوری نکرده‌ام و بحثی روی آن نداشته‌ام. ما همه اعتقاد داریم، بنایی که یزدانی‌خرم و داورزنی در والیبال نهاده‌ اند، بنای درست و محکمی است و باید تلاش کنیم تا پایدار بماند.

او ادامه داد: من حاضرم در هر پستی که فدراسیون و وزارت ورزش در نظر بگیرند، خدمت کنم و هیچ مشکلی ندارم. فعلا تصمیم برای ثبت نام و حضور در انتخابات ریاست فدراسیون والیبال ندارم و به عنوان دبیر مجمع فعالیت خواهم کرد اما اگر در انتخابات ثبت نام کردم، باید از پست دبیری استعفا بدهم.

او در مورد قرعه کشی لیگ برتر والیبال گفت: خوشبختانه قرعه کشی با حضور 11 تیم و بدون هیچ مشکلی برگزار شد. حضور تیم دوازدهم در لیگ نیز منوط به تسویه حساب این تیم با بازیکنان فصل قبل شد. اگر مشکلات مالی تیم شهرداری ورامین تا زمانی که مقرر شده، برطرف شد، آنها در قرعه کشی شرکت داده می‌شوند وگرنه، لیگ برتر با همین 11 تیم برگزار می‌شود.

افشاردوست تصریح کرد: پلی‌آف نیز تا پایان به صورت 2 از 3 برگزار خواهد شد.

منبع: تسنیم

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس