کد خبر 778636
تاریخ انتشار: ۳ مهر ۱۳۹۶ - ۰۸:۵۱
مهران بهنام فر

سرمربی تیم کاراته جوانان به یکباره تصمیم گرفت در پایان رقابت‌های جهانی با فدراسیون قطع همکاری کند و این موضوع سبب شد تا شایعات زیادی پیرامون این تصمیم به گوش برسد.

به گزارش مشرق، مهران بهنام‌فر سرمربی تیم کاراته جوانان روز چهارشنبه در صحبت‌هایش با رسانه‌ها مدعی شد در پایان رقابت‌های جهانی اسپانیا از هدایت این تیم کنار خواهد رفت و تاکید کرد که این تصمیم قطعی است.

در همین راستا محسن آشوری دبیر فدراسیون کاراته در گفت‌وگویی مدعی شد که مشکل بهنام‌فر را حل کرده و او پس از رقابت‌های جهانی هم سرمربی تیم جوانان خواهد بود. این صحبت آشوری در حالی مطرح شد که بهنام‌فر تاکید کرد هیچ مشکلی با فدراسیون ندارد و تنها به دلیل مشغله کاری قصد جدایی از تیم جوانان را دارد!
در اینکه اختلاف نظری هر چند جرئی بین سرمربی تیم ملی جوانان با مسئولان فدراسیون وجود دارد شکی نیست

اما شنیده ها حاکی از این است که دلیل اصلی این مشکل واکنش یکی از مسئولان فدراسیون کاراته به انتقادهای بهنام فر از وضعیت بهداشتی سالن کبگانیان است!

یک منبع آگاه خبر داد پس از مصاحبه‌ای که بهنام‌فر در خصوص وضعیت عدم رعایت بهداشت در سالن کبکانیان انجام داده ، یکی از مسئولان عالی رتبه فدراسیون در تماسی تلفنی با لحنی تند از سرمربی تیم جوانان انتقاد کرده و این موضوع زمینه این اختلافات را فراهم کرده است. هرچند بهنام‌فر به طور کاملا حرفه‌ای قهر خود را با خبر کناره گیری از هدایت این تیم پس از رقابت‌های جهانی آشکار کرد، اما شنیده شده این مربی حتی قصد داشت در تورنمنت ترکیه هم تیم جوانان را همراهی نکند و با وساطت برخی از دوستان عازم این سفر شده است!

هرچند که دو طرف (مسئولان فدراسیون و بهنام فر) در ظاهر ارتباط خوبی باهم دارند و هرگونه مشکلی را تکذیب می‌کنند اما باورش سخت است که دلیل تصمیم عجله‌ای سرمربی تیم جوانان تنها مشغله کاری باشد.

واضح است که رابطه سردی بین مسئولان فدراسیون کاراته و سرمربی تیم جوانان برقرار است و شرایط خاصی برای این تیم پدید آمده اما این موضوع دلیلی بر عدم نتیجه گیری این تیم در رقابت‌های جهانی اسپانیا نیست.

مهران بهنام‌فر سرمربی تیم کاراته جوانان یکی از مربیان جوان و در عین حال باتجربه کاراته ایران است که کارنامه نتایجش در تیمهای ملی بزرگسالان و جوانان نشانگر توانایی خاص فنی او است.

امید می‌رود تیم جوانان عملکرد باشکوهی در میدان جهانی داشته باشد تا این حواشی زیر سایه نتایج درخشان شاگردان بهنام‌فر به دست فراموشی سپرده شود.

منبع: میزان

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس