کد خبر 778038
تاریخ انتشار: ۱ مهر ۱۳۹۶ - ۲۰:۵۳
بادران

نارنجی پوشان بادران پس از حضور در ششمین دیدار خود توانستند به چهارمین برد خود دست پیدا کنند و تا پیش از برگزاری ادامه بازی ها خود را به صدر جدول برسانند.

به گزارش مشرق، شاگردان محمد ربیعی از ابتدای رقابت های لیگ دسته اول تمام تلاش خود را به کار بستند تا بتوانند راهی لیگ برتر شوند. بادرانی ها که پیش از این موفق به کسب سه پیروزی و دو تساوی شده بودند در دیدار برابر راه آهن  نیز چهارمین برد خود را کسب کردند. بردی که چهاردهمین امتیاز این تیم را در بر داشت.

فجرسپاسی، ایرانجوان بوشهر و آلومینیوم اراک تیم هایی بودند که به همراه راه آهن نتوانستند از بادرانی ها امتیازی بگیرند در طرف دیگر نیز دو تیم ملوان و شهرداری تبریز نیز با تساوی برابر آنها به کار خود خاتمه دادند. حالا نارنجی پوشان با سه امتیازی که از دیدار امروز به دست آوردند توانستند 14 امتیازی شوند و به رده اول جدول رده بندی صعود کنند.

آنها در ادامه بازی های لیگ، شهرداری ماهشهر، مس کرمان و نساجی قائمشهر را به عنوان رقبای خود دارند که ممکن است در صورت برتری در بازی های روز آینده خود را به بادران نزدیک کنند. تیمی که هم اکنون صدرنشین لیگ دسته اول محسوب می شود.

منبع: ورزش سه

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس