پاراتکواندو

برای شرکت در رقابتهای قهرمانی جهان، شش تکواندوکار معلول اواخر مهر عازم لندن می‌شوند.

به گزارش مشرق، تیم ملی تکواندوی معلولان برای شرکت در رقابتهای قهرمانی جهان 24مهر عارم لندن می‌شود و مسابقات از 27 مهر آغاز و تا یک هفته در لندن ادامه خواهد داشت.

تکواندوکاران معلول برای شرکت در این تورنمنت از شهریورماه در اردوی آمادگی که در فدراسیون تکواندو برپاست حضور دارند و این اردو تا 24 مهر قبل از اعزام تیم به رقابت‌های جهانی ادامه دارد.

سعید صادقیان پور، احمد نریمانی، مهدی پوررهنما، اصغر عزیزی، محمود جعفرزاده و سجاد جوانبخت ورزشکاران اعزامی به رقابتهای تکواندو قهرمانی جهان هستند که در دو کلاس K42 و K44 در رقابت‌ها شرکت خواهند کرد.

گرید مسابقات قهرمانی جهان 60امتیاز است و کسانی که بتوانند این امتیاز را کسب کنند، علاوه بر ارتقاء جایگاه خود در رده‌بندی جهانی، می‌توانند سهمیه بازیهای پارالمپیک 2020توکیو را نیز دریافت کنند.

بنا به گفته مسعود لشگری رییس انجمن تکواندو معلولان هنوز ویزای سجاد جوانبخت برای حضور در این رقابتها آماده نشده است و امکان دارد تیم با 5ورزشکار راهی لندن شود.

لشکری با انتقاد از کمیته ملی پارالمپیک مبنی بر عدم حمایت آنها از تیم تکواندو معلولان گفت: با وجود این که تیم تکواندو پارالمپیکی شده است و در پارالمپیک 2020حضور خواهد داشت، اما متاسفانه تا به امروز هیچ حمایتی چه از نظر مالی و چه از لحاظ برگزاری اردوها کمیته پارالمپیک حمایت لازم را از این تیم نداشته و تا به امروز تمام هزینه‌های تیم و برپایی اردوها بر عهده فدراسیون تکواندو بوده است.

منبع: ایسنا

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس