وزنه برداری

کادر فنی تیم ملی پارا وزنه‌برداری پس از تعویق مسابقات قهرمانی جهان به دلیل وقوع زلزله در مکزیک، محل برگزاری رقابت‌های جهانی، به ورزشکاران استراحت یک هفته‌ای داد.

به گزارش مشرق، علی فخرآور گفت: اردوی تیم ملی به دلیل تعویق رقابت‌های قهرمانی جهان مکزیک از ۲۹ شهریورماه تعطیل شد و به ملی‌پوشان استراحت دادیم. آنها از اواخر هفته به اردو بازخواهند گشت.

مربی تیم ملی پارا وزنه‌برداری افزود: رقابت‌های قهرمانی جهان به دلیل وقوع زلزله در مکزیک به تعویق افتاد و قرار است کمیته بین‌المللی پارالمپیک زمان و مکان برگزاری مسابقات را اعلام کند. ما هم به ملی‌پوشان یک هفته استراحت دادیم چون اردوی پایانی تیم ملی یک ماهه و خسته کننده بود. منتظر اقدام کمیته بین‌المللی پارالمپیک برای برگزاری مسابقات جهانی هستیم تا براساس برنامه آنها، اردوی پایانی را برگزار کنیم.

فخرآور درباره ترکیب تیم ملی نیز اظهار داشت: ترکیب تیم ملی نیز تغییر کرده است. ۱۳ نفر در اردوی آمادگی حضور داشتند که روح الله رستمی و مانی دهباشی حذف شدند تا ۱۱ نفر در رده سنی بزرگسالان و ۶ نفر در رده سنی جوانان به مسابقات قهرمانی جهان اعزام شوند.

وی حضور در این رقابت‌ها را برای کسب سهمیه بازی‌های پارالمپیک ۲۰۲۰ توکیو موثر و مهم ارزیابی کرد و گفت: این رقابت‌ها از این جهت اهمیت دارد که در آن سهمیه بازی‌های پارالمپیک توزیع می‌شود و از طرفی ثبت رده‌بندی جهانی صورت می‌گیرد. تیم ما نیز شرایط خوبی دارد و آماده است تا مدال‌های خوشرنگ و رکوردهای جدیدی را در این رقابت‌ها کسب کند.

مربی تیم ملی پارا وزنه‌برداری ایران اضافه کرد: تیم ملی ایران در پنج وزن آمادگی بالایی دارد؛ سیامند رحمان در دسته ۱۰۷+ کیلوگرم، سامان رضی در دسته ۹۷ کیلوگرم، سیدحامد صلحی‌پور در دسته ۸۸ کیلوگرم، مجید فرزین در دسته ۸۰ کیلوگرم و نادر مرادی در دسته ۷۲ کیلوگرم که شرایط خوبی داشته و آمادگی کسب مدال و ارتقای رکوردهایشان را نیز دارند.

منبع: کمیته ملی پارالمپیک

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس