کد خبر 774813
تاریخ انتشار: ۲۵ شهریور ۱۳۹۶ - ۰۹:۵۸
زهرا نعمتی

قهرمان رقابت‌های تیراندازی با کمان معلولان جهان از عملکرد خود در این تورنمنت ابراز رضایت کرد.

به گزارش مشرق، زهرا نعمتی پس از کسب مدال طلا در مسابقات ریکرو انفرادی گفت: مسابقات جهانی در سطح بسیار بالایی برگزار شد و40 کشور در آن شرکت دارند و همچنین همه رقبای مهم ما نیز در آن حضور داشتند. از عملکردم در مسابقات رضایت دارم. رکوردهای خوبی را چه در مرحله مقدماتی و چه در مرحله حذفی به ثبت رساندم و این رکوردها به نسبت بازی‌های پارالمپیک ریو بهبود نیز یافته بود.

وی افزود: در رقابت‌های بین المللی جمهوری چک که اخیرا برگزار شد، توانستم رکورد جهان را جابه‌جا کنم و خوشبختانه این رکورد هنوز به نام کشورمان است. تیروکمان رشته بسیار دشوار و هر یک تیر تعیین کننده است، بنابراین امکان جابه‌جایی رکورد جهان در هر مسابقه مقدور نیست و کار سختی است.

دارنده دو مدال طلا بازی‌های پارالمپیک ادامه داد: این مسابقات محک بسیار خوبی برای من بود و با آمادگی به‌دست آمده از این رقابت‌ها برای رویدادهای پیش‌رو آماده می‌شوم. از نظر جسمانی نیز با مراقبت‌هایی که داشتم روز به روز بهتر می‌شوم و در حال حاضر شرایطم خوب است.

وی در پایان عنوان کرد: از کادر فنی و مربیان عزیزم، سرپرست کاروان، فدراسیون ورزش های جانبازان و معلولین و کمیته ملی پارالمپیک که برای این اعزام بسیار تلاش کردند سپاسگزارم.

منبع: تسنیم

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس