کد خبر 777550
تاریخ انتشار: ۳۱ شهریور ۱۳۹۶ - ۲۰:۰۶
وام مسکن

رییس اتحادیه مشاوران املاک کشوری گفت: مسیر تولید مسکن استیجاری باید از سوی دولت هموار شود تازمینه رونق برای این بازار فراهم آید.

به گزارش مشرق، حسام عقبایی رییس اتحادیه مشاوران املاک کشوری با بیان اینکه اکنون نرخ اجاره بین 7 تا 10 درصد افزایش یافته، گفت:مستاجران قدرت پرداخت اجاره بیش از ۱۰ درصد را ندارند.
عقبایی اظهار کرد: دولت دوازدهم باید تعدیل در حوزه عرضه و تقاضای بازار مسکن را در دستور کار خود قرار دهد تا به رونق به این بازار برسد.

وی در ادامه  بیان کرد: باتوجه به تعدیل کابینه اقتصادی و از سوی دیگر تغییر سیاست‌های پولی وبانکی زمینه‌های رونق در بازار مسکن دیده شده است.

عقبایی با بیان اینکه دولت باید مسیر تولید مسکن استیجاری را هموار کند، افزود: با اجرای طرح مسکن استیجاری توازن بیشتری در عرضه و تقاضای مسکن ایجاد و این خود نقش موثری در بهبود این بازار دارد.
رییس اتحادیه مشاوران املاک کشوری به افزایش تعداد قراردادها در مرداد وشهریور ماه اشاره کرد و گفت: آمارها نشان می‌دهد که در دو ماه گذشته میزان مراجعات مردمی برای اجاره ،خرید وفروش افزایش داشته و این خود نشان دهنده زمینه‌های رونق در این بازار است.

منبع: باشگاه خبرنگاران

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس