نقشه الانبار

در مرحله دوم جنگنده های عراقی، ۲۹ پایگاه گروه تروریستی داعش در حومه منطقه «عکاشات» منهدم شد؛ در جریان این عملیات دقیق، ۱۳۵ تن از تروریست‌ها کشته شدند.

به گزارش مشرق، نیروی هوایی ارتش عراق در ۴ روز گذشته با همکاری نیروهای اطلاعات بسیج مردمی ضربات سنگینی را به عناصر تروریستی داعش در شمال غرب استان الانبار وارد کرده است. جنگنده های عراقی، مواضع عناصر تروریستی داعش را در حومه مناطق « عکاشات، عنه و القائم» ۴۳ مرتبه هدف قرار دادند که منجر به هلاکت ۳۲۵ تن از تروریست ها شده است.

در ذیل، گزارش اختصاصی مشرق را از نتایج عملیات جنگنده های عراقی در ۱۰ نقطه اشغالی شمال غرب استان الانبار مشاهده می کنید:

۱- در گام نخست این عملیات، ۳ پایگاه تروریست ها در حومه منطقه « الشیشان» در منطقه « عنه» منهدم شد و ۴۸ تن از عناصر تروریستی به هلاکت رسیدند. در این عملیات یک از سرکرده های میدانی تروریست ها هم  از پای درآمد و چند خودروی انتحاری منهدم شد.

۲- در مرحله دوم جنگنده های عراقی، ۲۹ پایگاه گروه تروریستی داعش در حومه منطقه « عکاشات» منهدم شد؛ در جریان این عملیات دقیق، ۱۳۵ تن از تروریست ها کشته شدند. در لیست کشته شدگان نام ۴ سرکرده میدانی داعش دیده می شود.

۳- جنگنده های عراقی در سومین مرحله عملیات، انبار تسلیحات، دو خودروی انتحاری و یک مقر داعش را در گذرگاه مرزی القائم منهدم کردند؛ در این عملیات ۴۲ تن از تروریست ها کشته شدند. در این عملیات مغز متفکر داعش در ساخت تله های انفجاری هم به هلاکت رسید.

۴- در مرحله چهارم عملیات،پایگاه های داعش در منطقه « الکرابله» در حومه گذرگاه مرزی القائم هدف قرار گرفته شد و ۱۵ تن از تروریست ها از جمله دو سرکرده میدانی به هلاکت رسیدند.

۵- نابودی پایگاه تروریست های داعش در محله الرساله در حومه گذرگاه مرزی القائم نتیجه مرحله پنجم عملیات جنگنده های عراقی بود که منجر به انهدام انبار بزرگ تسلیحات و هلاکت ۱۶ تن از تروریست های داعش شد.

۶-در ششمین  مرحله عملیات، پایگاه داعش در منطقه الفرات در نزدیکی مرز سوریه هدف حملات جنگنده های عراقی قرار گرفت؛ در جریان این عملیات ۱۵ تن از تروریست ها به هلاکت رسیدند.

۷- جنگنده های عراقی در مرحله هفتم عملیات، پایگاه گردان الصحراء گروه تروریستی داعش را در شمال غرب استان الانبار منهدم کردند که منجر به کشته شدن ۱۲ تن از تروریست ها شد.

۸- در هشتمین مرحله عملیات، پایگاه گردان «تبوک» گروه تروریستی داعش در روستای سعده هدف قرار گرفت و منهدم شد؛ در این عملیات هم ۱۶ تن از تروریست ها از پای درآمدند.

۹- انهدام کارگاه ساخت خمپاره و موشک داعش در محله « الکرابله» در نزدیکی گذرگاه مرزی القائم نتیجه نهمین مرحله عملیات جنگنده های عراقی بود که منجر به هلاکت ۱۰ تن از تروریست ها شد.

۱۰- در مرحله دهم عملیات جنگنده های عراقی پایگاه تروریست های داعش در منطقه الجزیره در نزدیکی گذرگاه القائم منهدم شد؛ در جریان این عملیات ۱۵ تن از عناصر تروریستی داعش که در روزهای گذشته مامور انجام عملیات در حومه شهر سامراء بودند به هلاکت رسیدند.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 7
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 3
  • IR ۱۷:۵۳ - ۱۳۹۶/۰۶/۲۹
    21 2
    خدا را شکر
  • IR ۱۷:۵۳ - ۱۳۹۶/۰۶/۲۹
    19 2
    عربستان در پوشش های مختلف مثل کاروان های بازرگانی چندین دهه خصوصا بر مردمان بادیه نشین عراق و سوریه کار کرده بود عراقی که حاکمش صدام بود و حکومت سوریه ایی که غفلت کرده بود نفوذهایی هم در سطوح کشوری لشگری این ها صورت گرفته بود بعضا ضعف بصیرت خواص و نبود ساختارهایی مثل عقیدتی سیاسی در ساختار ارتش این 2 کشور قضیه را سخت تر کرده بود از همه بدتر اینکه منافقین و استعداد سلفی تکفیری ها مشخص نبود. توانستند از ملیت های مختلف در جنگ واقعی کنار هم بجنگند نقاب منافقین افتاد استعداد سلفی تکفیری ها مشخص شد ایرادها درآمد ایران بعد 40 سال به مدیترانه رسید نیروهای مقاومت در جولان مستقر شدند نیروهای حزب الله آبدیده تر شدند و ... و جوری سلفی تکفیری ها روانه قبرستان شدند و می شن که تا چند دهه آتی هیچ اثری ازشون نباشه خسارات هم دادیم اما به نسبت منفعت ها ، واقعا باید از آمریکا تشکر کنیم که با حماقتش بسیار به نفع ما کار کرد حالا نوبت تصفیه کردستان عراق از موجودات اسراییله تا راه آزادسازی فلسطین با وجود سیستم تصفیه کاملا باز بشه . حکومت آمریکا بعد از انقلاب کاملا مثال عدو شود سبب خیر را معنا کرده ! زیر پرچم آمریکا می ماندیم کماکان دکوری وابسته و گوش به فرمان بیشتر نبودیم اما امروز دوست و دشمن به قدرت روزافزون ایران اذعان دارند .
    • حسن IR ۰۳:۱۱ - ۱۳۹۶/۰۶/۳۰
      4 0
      تحلیل سطحی و ضعیفی بود هدف آمریکا چیره کردن تکفیریها نبود بلکه ایجاد جنگ مذهبی و تفرقه و تجزیه کشورهای مسلمان بود.
  • IR ۲۰:۴۷ - ۱۳۹۶/۰۶/۲۹
    16 3
    فان حزب الله هم الغالبون . ای سپاهیان رسول الله به پیش وقاتلوهم حتی لا تکون فتنه انشاالله پیروزی نزدیک است یا خسین (ع)
    • IR ۲۳:۵۳ - ۱۴۰۱/۱۲/۱۶
      0 0
      سلام ان شاءالله اصله
  • IR ۰۷:۲۴ - ۱۳۹۶/۰۶/۳۰
    4 2
    انشاالله و به یاری خدا مقاومت پیروز نهاییست. پاینده واستوار دلاوران مقاومت زنده باد مردان بزرگ و حقیقی ظلم ستیز و درود بر روح پاک شهدای عزیز و فداکار.
    • IR ۲۳:۵۴ - ۱۴۰۱/۱۲/۱۶
      0 0
      سلام ان شاءالله اصله

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس