کد خبر 776012
تاریخ انتشار: ۲۷ شهریور ۱۳۹۶ - ۱۶:۰۹
حنیف عمران زاده

مدافع سابق استقلال از محسن فروزان انتقاد کرد و مدعی شد بازیکنی که یک سال برای استقلال بازی کرده ادای اسطوره‌ها را در نیاورد.

به گزارش مشرق، سال گذشته در جریان دیدار استقلال و صبای قم حنیف عمران‌زاده در لباس تیم صبا روی ارسال بازیکنان استقلال مرتکب خطای هند شد و داور به سود تیم استقلال اعلام پنالتی کرد. بعد از این تصمیم شایعات فراوانی در صفحات مجازی علیه عمران‌زاده شکل گرفت که این بازیکن از روی عمد این کار را انجام داده اما عمران‌زاده بعد از آن مسابقه از خودش دفاع کرد و مدعی شد که در سال‌هایی که فوتبال بازی کرده هرگز دست به چنین کارهایی نزده و شرافت خود را به این مسائل نمی‌فروشد که اگر اینگونه بود خیلی راحت بعد از ۷ سال از استقلال جدا نمی‌شد.

حالا با گذشت چند وقت از آن مسابقه امروز محسن فروزان دروازه‌بان تیم پارس جم در مصاحبه‌ای با یکی از رسانه‌ها عنوان کرده «من مثل بعضی از بازیکنان نیستم که مقابل تیم محبوب خود سرشان را بدزدند و خطای هند الکی بدهند!» این اظهار نظر فروزان دقیقاً تکرار صحنه‌ای است که حنیف عمران‌زاده در بازی با استقلال مرتکب خطای پنالتی شد و حالا عمران‌زاده در گفت‌وگویی از خود دفاع کرد و هم‌تیمی سابق خود را به باد انتقاد گرفت.

عمران‌زاده در ابتدای صحبت‌های خود گفت: محسن فروزان در حد و اندازه‌ای نیست که من برای او جواب داشته باشم و همیشه سعی کردم جواب همه را بدهم الا او. اما بعضی مواقع نباید سکوت کرد. محسن فروزان! یادت رفته ۳۱ فروردین سال ۹۳ به باشگاه پرسپولیس رفتی تا با علیرضا رحیمی مذاکره کنی و پیراهن این تیم را بپوشی؟ عکس آن روز را در اختیار این رسانه قرار می‌دهم تا آنها که تو را نمی‌شناسند، خوب بشناسند. (فروزان این عکس را در اختیار فارس قرار داد و اعلام کرد با سند حرف می‌زند).

وی افزود: من نه شرفم را می‌فروشم و نه بلدم ادا دربیاورم. آخر بازیکنی که یک سال در استقلال بازی کرده باید ادای اسطوره‌های این باشگاه را دربیاورد؟ مردم من را می‌شناسند و بخیه‌های روی پیشانی‌ام نشان داده که همیشه برای هر تیمی که بازی کرده‌ام سرم را داده‌ام اما من مثل شما نیستم که به هر تیمی که می‌روم با خودم عکاس ببرم! من نیاز ندارم پرچم به دست بگیرم و با آن عکس بگیرم که ثابت کنم استقلالی هستم. من ۷-۸ سال بدون دلال و عکاس برای استقلال بازی کردم و خدا را شکر سرم بالاست که یک نفر نمی‌تواند بگوید با دلالی به تیمی رفتم.

مدافع سابق استقلال تاکید کرد: شما که یک سال در استقلال بازی کردی لطفا سکوت کن  و خودت را استقلالی ندان. سالی هم که به استقلال آمدی عملکردت برای همه مشخص است و لطفا کاری نکن که حرف‌هایی بزنم که نتوانی سرت را بالا بگیری. اگر رضا عنایتی،‌سیاوش اکبرپور، حسین کاظمی و ... در مورد من حرف بزنند، می‌گویم چشم ولی لطفا با کنایه برای من مصاحبه نکن. مصاحبه‌های شما کاملا هماهنگ شده  و تنظیم شده است و زمانبندی‌اش هم کاملا مشخص. ما خودمان چند سال است در این فوتبال هستیم و می‌دانیم چه کسانی چه کارهایی می‌کنند. 

عمران‌زاده تاکید کرد: من سرم را می‌دزدم و هند پنالتی می‌دهم یا شما که در خونه به خونه بابل در رشت کاری با مازیار زارع کردید که از گفتنش شرم دارم؟ کاری نکن اتفاقات آن روز را توسط مازیار زارع به مرزبان رسانه‌ای کنم. هوادار استقلال من را می‌شناسد و حتی آنها که پرسپولیسی هستند می‌دانند که من فوتبالیستی نیستم که برای تیمم کم بگذارم یا خدای ناکرده مقابل تیم سابقم وا بدهم. در همان مسابقه‌ای که شما ادعایش را می‌کنی سرم را دزیدم دقیقه ۲ بازی ضربه سرم به تیر دروازه استقلال خورد. ظاهرا یادت رفته برای آنکه جلوی استقلالی‌ها خودشیرینی کنی بعد از اخراج من کمرت را گرفتی و از کادر فنی خواستی تعویضت کنند برای اینکه ترسیده بودی گل بخوری!

وی در پایان گفت: هنوز ماجراهای خونه به خونه بابل و رختکن صبا قبل از بازی آخر در لیگ برتر را مو به مو در ذهن دارم و اگر این بار با کنایه و غیرمستقیم  و مستقیم علیه من حرف بزنی مجبورم حرف‌هایی بزنم که خودت پشیمان شوی.

منبع: فارس

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 4
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 0
  • dimah4444 IR ۱۸:۲۳ - ۱۳۹۶/۰۶/۲۷
    2 0
    ایول داری داش حنیف غیرت و تعصب یعنی حنیف
  • IR ۲۱:۳۶ - ۱۳۹۶/۰۶/۲۷
    2 0
    آقای فروزان اون گل به خودی که دو فصل پیش جلوی استقلال به تیم خودشون زد رو یادش رفته احتمالا!! توپ رو کاملا گرفت و انداخت توی گل!
  • ناصر IR ۰۳:۴۰ - ۱۳۹۶/۰۶/۲۸
    1 0
    رفتن به تیم رقیب با فساد در داخل زمین زمین تا آسمون فرق می کنه!!فروزان خودش سرمربی صبای قم بوده که این بازیکن مدافعش بوده باید روی حرفهاش فکر کرد
  • IR ۰۸:۴۵ - ۱۳۹۶/۰۶/۲۸
    1 0
    فقط حنییییییییییییییییف!

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس