رحمتی و فروزان

دروازه بان اسبق استقلال در لیگ چهاردهم امیدوار است تا در هفته ششم مسابقات با درخشش برابر تیم منصوریان بیشتر از پیش به تیمش کمک کند و البته به چشم کادر فنی تیم ملی بیاید.

سرویس ورزش مشرق - محسن فروزان دروازه بان  پارس جم می گوید قصد دارد با درخشش برابر تیم سابقش استقلال، نظر کادر فنی تیم ملی را به خود جلب کند. حال اینکه از نگاه آمار و ارقام این دروازه بان در 84 درصد دیدارهایش برابر استقلال شکست خورده است.

پارس جم تازه وارد در نخستین فصل لیگ برتری شدنش همه رقبا را شگفت زده کرده است. مردان مهدی تارتار اگر چه که همین چند روز قبل در رقابتهای جام حذفی برابر نساجی مازندران از گردونه مسابقات خارج شدند، با این حال در لیگ برتر همچنان یک مدعی به حساب می آیند.

این تازه وارد به رقابتها طی 5 دیدار نخست خود صاحب 4 پیروزی شده تا با احتساب تساوی اش برابر سپاهان 13 امتیازی باشد و شریک پرسپولیس در صدر جدول.

در میان بازیکنان این فصل پارس جنوبی باید نگاهی ویژه داشت به نقش سنگربان این تیم محسن فروزان. گلری 29 ساله با سابقه حضور در تیم های تراکتورسازی، گسترش فولاد، استقلال، راه آهن، سیاه جامگان و صبای قم.

دروازه بان این فصل پارسی ها طی 5 دیدار نخست  5 گل دریافت کرده و یک بار در هفته پنجم رقابتها مقابل استقلال خوزستان کلین شیت کرده است. دروازه بان اسبق استقلال در لیگ چهاردهم امیدوار است تا در هفته ششم مسابقات با درخشش برابر تیم منصوریان بیشتر از پیش به تیمش کمک کند و البته به چشم کادر فنی تیم ملی بیاید. محسن می گوید حالا که دیدار ما و استقلال با پخش مستقیم سیما تحت نظر کادر فنی قرار دارد انگیزه هایش برای نشان دادن توانایی هایش به کارلوس کی روش چند برابر شده است.

* فقط یک بار رحمتی را شکست داده آن هم با استقلال

محسن فروزان و مهدی رحمتی دروازه بان های اسبق و فعلی استقلال تاکنون در ادوار مختلف لیگ برتر با یکدیگر 7 مرتبه روبرو شده اند که حاصل ثبت تنها یک پیروزی به نام فروزان بوده است و در مقابل این مهدی رحمتی بوده که موفق شده در 5 دیدار با استقلال از سد فروزان عبور کند.

در واقع تنها پیروزی فروزان برابر گلر سرشناس استقلالی ها در هفته پنجم لیگ چهاردهم به ثبت رسید. آنجا که فروزان درون دروازه استقلال ایستاده بود و رحمتی درون دروازه تیم پیکان. یکشنبه دوم شهریورماه سال 1393 این خسرو حیدری(29)مهدی کریمیان(52) و سجاد شهباززاده(61)بودند که تنها پیروزی فروزان برابر رحمتی را به کام این دروازه بان شیرین نمودند.

* اولین برخورد و 2 گل جباری

محسن فروزان، استقلال  و مهدی رحمتی نخستین بار در هفته بیست و سوم لیگ یازدهم با یکدیگر روبرو شدند. در تراکتورسازی لیگ یازدهم این مهدی ثابتی بود که دروازه بان نخست تبریزی ها به حساب می آمد. این دروازه بان با تجربه حتی در دیدار رفت دو تیم استقلال و تراکتورسازی هم مرد شماره یک تیمش بود که البته نتیجه دیدار مذکور با پیروزی 2-3 تبریزی ها به پایان رسید.

با این حال در بازی برگشت این شانس به محسن فروزان داده شد تا برای نخستین بار برابر تیم محبوبش به میدان بیاید. این دروازه بان استقلال هام نمایش نسبتا خوبی را برابر استقلال به روی صحنه آورد. هر چند که در نهایت مغلوب 2 ضربه پنالتی مجتبی جباری در دقایق 44 و 95 شد.  دیدار مذکور یکشنبه نهم بهمن ماه سال 1390 به انجام رسید.

*هر 60 دقیقه یک گل خورده

به این ترتیب سریال تقابل های فروزان و استقلال با انجام 5 بازی دیگر برابر آبی ها کلید خورد تا این دروازه بان طی 540 دقیقه تلاش برابر استقلال در ادوار لیگ برتر به یک تساوی و 5 شکست رضایت دهد. دیدارهای که در نهایت منجر به دریافت 9 گل از سوی فروزان در تقابل با استقلالی ها شد. دریافت یک گل در هر 60 دقیقه عملکردی است که محسن در تقابل با استقلال از خود بر جای گذاشته است.

حال باید دید در تقابل شماره 7 فروزان و استقلال چه نتیجه ای رقم خواهد خورد؟ آیا این دروازه بان قبلاً استقلالی موفق خواهد شد تا اولین پیروزی خود برابر تیم محبوبش را جشن بگیرد؟

تمام تقابل های فروزان و استقلال

*تراکتورسازی 0-2 استقلال(هفته 23 لیگ یازدهم)

*گسترش فولاد 1-2 استقلال(هفته اول لیگ سیزدهم)

*استقلال 0-0 گسترش فولاد(هفته 16 لیگ سیزدهم)

*سیاه جامگان 1-2 استقلال(هفته اول لیگ پانزدهم)

*راه آهن 0-1 استقلال(هفته 22 لیگ پانزدهم)

*استقلال 2-1 صبا(هفته 27 لیگ شانزدهم)

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 2
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 0
  • IR ۰۸:۴۸ - ۱۳۹۶/۰۶/۲۴
    2 2
    مربی که تاتیک بلدنیست دوندگی بی هدف بدردچه می خورد
    • IR ۱۸:۰۷ - ۱۳۹۶/۰۶/۲۴
      1 0
      بدون تاکتیک 3 تاییتون کرد باز هم میکنه به خاطر همینه اینجوری ازش وحشت داری مدام از روی ترس نظر میدی

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس