سامان قدوس

امسال هم فوتبال کشورمان لژیونرهای زیادی در خارج از کشور دارد که بیشتر آنها مهره‌های تاثیرگذاری برای تیم‌های خود به شمار می‌روند.

سرویس ورزش مشرق - لژیونرهای کشورمان در هفته ای که سپری کردیم در تیم‌های خود بازی کردند و در این میان گل‌های سامان قدوس در لیگ سوئد و مصدومیت شدید خالد شفیعی در کی لیگ کره از نکات جالب توجه آن بود.

عملکرد کامل لژیونرها را در ادامه بخوانید: (فیلم عملکرد لژیونرها)
 
هلند:
آلکمار:

تیم آلکمار هلند که علیرضا جهانبخش، ملی پوش کشورمان را در اختیار دارد در هفته پنجم لیگ اردیویژه هلند به مصاف اسپارتا روتردام رفت.

در پایان این دیدار تیم آلکمار موفق شد حریف خود را با نتیجه 2 بر 0 شکست دهد. هر دو گل این دیدار را ووت وگورست به ثمر رساند که پاس گل دوم را جهانبخش به او داد. جهانبخش، ملی پوش فوتبال کشورمان 90 دقیقه برای تیمش بازی کرد.

هیرنفین:

هیرنفین شنبه شب در چارچوب هفته پنجم رقابتهای لیگ هلند در زمین اکسلسیور به میدان رفت و ۲ بر یک پیروز شد. در این بازی آربر زنلی (۵۱) و روخاس (۷۱) برای هیرنفین گلزنی کردند. تنها گل تیم میزبان را کولویک در دقیقه ۱۸ وارد دروازه حریف کرد.

رضا قوچان نژاد، ستاره ایرانی تیم هیرنفین در این بازی یک پاس گل به نام خود ثبت کرد.

یونان:

المپیاکوس:

تیم صدرنشین المپیاکوس در بازی خانگی هفته چهارم سوپر لیگ یونان در ورزشگاه کارایسکاکی آتن پذیرای آستراس بود و با نتیجه تساوی یک - یک متوقف شد. کریم انصاری‌فرد، ملی‌پوش ایرانی جایی در فهرست 18 نفره تیم المپیاکوس در بازی امشب برابر آستراس نداشت.

پانیونیوس:

آخرین بازی هفته چهارم سوپر لیگ یونان میان تیم‌های ایانینا و پانیونیوس برگزار شد که با نتیجه تساوی یک - یک پایان یافت. مسعود شجاعی و احسان حاج‌صفی، 2 بازیکن ایرانی به ترتیب حضور 87 و 90  دقیقه‌ای در ترکیب تیم پانیونیوس داشتند. مسعود شجاعی با دریافت کارت زرد دوم در دقیقه 87  از زمین بازی توسط داور یونانی اخراج شد.

روسیه:

روبین کازان:

تیم روبین‌کازان در دیدار خانگی هفته دهم لیگ برتر روسیه پذیرای اورال بود و با نتیجه یک بر صفر شکست را پذیرا شد. سردار آزمون از دقیقه 57 به جای رینات در ترکیب روبین‌کازان قرار گرفت، اما توفیقی در گلزنی نداشت.

آمکار:

  لوکوموتیو مسکو که داعیه قهرمانی در فصل جاری لیگ برتر روسیه را دارد در چارچوب هفته دهم این رقابت‌ها میزبان آمکار بود و بر خلاف انتظار هوادارانش با شکست یک بر صفر مواجه شد. سعید عزت‌اللهی، ملی‌پوش ایرانی تیم آمکار در بازی امشب نیمکت‌نشین بود و به میدان نرفت.

احمد گروژنی:

تیم فوتبال احمد گروژنی امروز به همراه میلاد محمدی، مدافع کشورمان ،در هفته دهم لیگ برتر روسیه به مصاف تیم خاباروفسک رفت که به نتیجه تساوی ۲ بر ۲ رضایت داد. محمدی در این دیدار از ابتدای بازی در ترکیب اصلی تیمش حضور داشت و ۹۰ دقیقه کامل بازی کرد.

بلژیک:

شارلوا:

تیم شارلوا در هفتمین بازی فصل 2018 - 2017 ژوپیلر بلژیک برابر واسلند به تساوی 2 بر 2 بسنده کرد. تیم شارلوا تا دقیقه 88 با گل‌های دقایق 65 و 73 دوریان و کاوه رضایی از واسلند پیش‌ بود اما در 3 دقیقه پایانی بازی 2 گل دریافت کرد. تیم واسلند در دقایق 88 و 90 دروازه شارلوا را گشود تا نتیجه غیرمنتظره‌ای در دقایق پایانی رقم بخورد.

اوستنده:

تیم اوستنده در حالی که رامین رضاییان، ملی‌پوش ایرانی را روی نیمکت خود داشت برابر تیم مطرح خنت شکست خانگی 2 بر صفر را پذیرا شد تا همچنان در مسیر بحرانی گام بردارد. گل‌های خنت در دقایق 31 و 90 وارد دروازه اوستنده شدند. اوستنده در پایان هفته هفتم ژوپیلر لیگ بلژیک با اندوخته یک امتیازی قعرنشین جدول رده‌بندی است و ادامه این روند می‌تواند یاران رامین رضاییان را به گزینه اصلی سقوط تبدیل کند.

سوئد:

اوسترساندس:

تیم اوسترساندس در هفته بیست وسوم لیگ برتر سوئد میهمان سیریوس بود و با نتیجه پرگل 5 بر صفر پیروز شد. سامان قدوس، ملی پوش ایرانی زننده دو گل تیم اوسترساندس در دقایق 32 و 35 (پنالتی) بود. این مهاجم ایرانی در دقیقه 69 با ترک زمین بازی جای خود را به گرو داد.

اسکیلستونا:

از هفته بیست و سوم رقابت‌های لیگ سوئد، اسکیلستونا میزبان ساندس‌وال بود و با نتیجه دو بر یک مغلوب شد. در این بازی علیرضا حقیقی دروازه‌بان ایرانی در ترکیب اسکیلستونا به میدان رفت اما نتوانست مانع شکست تیمش شود و در دقیقه 4 و 77 دروازه‌اش توسط هالنیوس باز شد.

پرتغال:

ماریتیمو:

در هفته ششم رقابت‌های لیگ پرتغال، ماریتیمو در خانه میزبان اسپورتیوو بود که این دیدار با نتیجه 2 بر یک به سود یاران عابدزاده به پایان رسید. در این بازی هم امیر عابدزاده روی نیمکت ذخیره ها نشسته بود.

نروژ:

میوندالن:

در ادامه دیدارهای هفته بیست و چهارم اوبوس لیگ نروژ تیم میوندالن با حضور ثابت سوشا مکانی میهمان آرندال رده پانزدهمی بود. میوندالن که بعد از باخت 5 بر صفر مقابل فلورو، در سه دیدار اخیر با کلین‌شیت سوشا مکانی به برتری رسیده بود در هفته بیست و چهارم هم در روزی که دروازه‌بان ایرانی‌اش گلی دریافت نکرد توانست در آخرین ثانیه‌های مسابقه برابر آرندال به برتری یک بر صفر دست پیدا کند.

آمریکا:

تورنتو:

تورنتو در هفته بیست و نهم MLS کاپ در حالی که مهرداد بیت آشور از روی نیمکت بازی را تماشا کرد موفق شد با نتیجه 4 بر صفر اِل اِی گالاکسی را از پیش رو بردارد.


قطر:

السد:

از هفته اول رقابت‌های لیگ ستارگان قطر، السد در خانه المرخیه رفت و با نتیجه دو بر یک شکست خورد. در این دیدار مرتضی پورعلی گنجی 90 دقیقه در ترکیب السد حضور داشت و تک گل السد توسط ژاوی در دقیقه 20 زده شد.

الخور:

تیم فوتبال الخور قطر که در این فصل سروش رفیعی را به خدمت گرفته است در هفته اول لیگ ستارگان قطر میزبان الریان بود و با نتیجه 4 بر 2 مغلوب شد. در این بازی سروش رفیعی 90 دقیقه در ترکیب تیمش حضور داشت اما نتوانست مانع باخت تیمش شود. ضمن اینکه الریان و الخور به ترتیب از دقایق 45 و 51، 10 نفره شده بودند.

قطر:

تیم قطر در چارچوب هفته اول لیگ ستارگان قطر به مصاف تیم الدحیل رفت که این دیدار  ۳ بر ۲ الدحیل همراه بود. محمد طیبی، مدافع ایرانی تیم القطر در این دیدار در ترکیب اصلی تیمش حضور داشت و بازوبند کاپیتانی القطر را نیز بر بازو بسته بود.

الشمال:

لیگ یک قطر هنوز آغاز نشده است. میثم مجیدی بازیکن سابق استقلال در این فصل لیگ زیر گروه قطر در تیم الشمال توپ خواهد زد.

المعیذر:

لیگ یک قطر هنوز آغاز نشده است. سیامک کوروشی بازیکن سابق سایپا در این فصل لیگ زیر گروه قطر در تیم المعیذر توپ خواهد زد.

کره جنوبی:

اف سی سئول:

تیم‌های اینچئون و اف‌سی سئول در بازی هفته بیست‌ونهم کی‌ لیگ کره‌جنوبی به مصاف هم رفتند که تیم میزبان به برتری یک بر صفر رسید. سونگ در دقیقه 88 گل 3 امتیازی اینچئون را وارد دروازه تیم اف‌سی سئول کرد. خالد شفیعی، مدافع ایرانی پس از هفته‌ها سرانجام امروز در ترکیب اصلی تیم اف‌سی سئول قرار گرفت اما در دقیقه 59 جای خود را به میونگ داد.

مدافع سابق تیم فوتبال تراکتور سازی در بازی تیمش در دقیقه ۵۹ مصدوم و راهی بیمارستان شد. این اتفاق در حالی رخ داد که شفیعی پیش از این مدتی با مشکل مصدومیت مواجه بود و نمی‌توانست برای این تیم بازی کند.

تایلند:

بانکوک یونایتد:

در هفته بیست و هفتم لیگ تایلند تیم بانکوک یونایتد که مهرداد پولادی را در اختیار دارد میزبان تیم راتچاسیما بود که این دیدار با نتیجه دو بر صفر به سود یاران پولادی به پایان رسید. در این دیدار مهرداد پولادی حتی روی نیمکت هم حضور نداشت.

ایسلند:

IBV:

تیم IBV با نتیجه دو بر یک در خانه هفو نتیجه را واگذار کرد. در این بازی شهاب زاهدی تا دقیقه ۶۰ درون زمین بود و توانست تک گل تیمش و سومین گل این فصل خودش را در لیگ برتر ایسلند به ثمر برساند. در پایان این مسابقه جایزه شهاب زاهدی که به عنوان برترین بازیکن ماه لیگ برتر ایسلند انتخاب شده بود به وی اهدا شد.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 2
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 1
  • IR ۱۱:۲۰ - ۱۳۹۶/۰۶/۲۸
    4 1
    من که چیزی نمدانم اما به نظر من استقلال را منصوریان خراب کرد و مدیران باشگاه
  • IR ۱۱:۲۰ - ۱۳۹۶/۰۶/۲۸
    0 1
    چی بگم؟

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس