کد خبر 775613
تاریخ انتشار: ۲۶ شهریور ۱۳۹۶ - ۲۰:۱۳
بازدید فرماندهان ارتش عراق از مسجد نوری موصل

براساس این بیانیه که نسخه ای از آن در اختیار خبرنگار ایرنا در اربیل قرار گرفته است، خطاب به نیروهای داعشی آمده است : ای داعشی ها اکنون نوبت شماست و ارتش عراق به زودی با شما روبه رو خواهد شد.

به گزارش مشرق، هواپیماهای ارتش عراق روز یکشنبه بار دیگر با پرواز بر فراز منطقه الحویجه در جنوب غربی کرکوک که در کنترل داعش است، هزاران بیانیه توزیع و طی آن اعلام کردند که نیروهای ارتش عراق به زودی منطقه الحویجه را از کنترل داعش خارج خواهند کرد.

براساس این بیانیه که نسخه ای از آن در اختیار خبرنگار ایرنا در اربیل قرار گرفته است، خطاب به نیروهای داعشی آمده است : ای داعشی ها اکنون نوبت شماست و ارتش عراق به زودی با شما روبه رو خواهد شد.

در این بیانیه به مردم الحویجه وعده داده شده است که به زودی منطقه الحویجه تحت عنوان عملیات «قادمون الحویجه» از کنترل داعش خارج خواهد شد.

بیانیه توزیع شده در آسمان شهر الحویجه همچنین به تلفات گروه تروریستی داعش در عملیات آزادسازی تلعفر در استان نینوی اشاره کرده و افزوده است: طی عملیات تلعفر یکهزار و 404 داعشی کشته و یا زخمی شده اند و یکهزار و 500داعشی نیز خود را تسلیم ارتش عراق کردند.

با آغاز عملیات آزادسازی الحویجه کنترل داعش بر اندک بخش های باقی مانده در عراق نیز رو به اتمام خواهد رفت.

ارتش عراق در ماه گذشته با انتقال نزدیک به 50 هزار نیرو درصدد است بزودی منطقه حویجه را از کنترل داعش خارج کند.
منبع: مهر

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 4
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 1
  • ۲۱:۲۸ - ۱۳۹۶/۰۶/۲۶
    2 1
    نباید حشد شعبی در آن شرکت کند چون موجب کشتار می شوند.
  • IR ۲۱:۲۹ - ۱۳۹۶/۰۶/۲۶
    0 1
    باید حملات انتحاری را در کنار بمباران هوایی برای بازپس گیری کردستان از دست اسرائیل آغاز نمود کردستان عراق توسط اسرائیل اشغال شده است یک یاحسین بگید
    • ۲۳:۴۶ - ۱۳۹۶/۰۶/۲۶
      0 0
      برو بخواب عمویی...از نزدیک اسلحه دیدی؟
  • IR ۰۰:۱۰ - ۱۳۹۶/۰۶/۲۷
    0 0
    بین داعش و اقلیم،خطر اقلیم بیشتر است.مناطق اشغالی عراق توسط نیروهای مقاومت آزاد میشه که بعدا اقلیم ادعای تصاحب آن را داشته باشه؟!اول اقلیم بعد داعش

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس